Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه مجموعه‌هایی در استان زنجان وجود دارند که می‌توانند محرک گردشگری استان شوند، افزود: به دلیل نبود هتل پنج ستاره امکان برگزاری رویدادی در سطح ملی، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه زنجان فقط یک هتل چهار ستاره با ۴۶ اتاق و ۱۰۱ تخت دارد اظهار داشت: این هتل چهار ستاره برای ۷۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی با اشاره به سند آمایش استان زنجان نیز ادامه داد: در سند آمایش تدوین شده به عنوان یک سند راهبردی اقدامات عادی در سطح وزارتخانه به استانها تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه طی سه ماه اول امسال ۹۷۱ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری این استان توسط کارشناسان گردشگری و سرمایه‌گذاری انجام شده است، گفت: از این تعداد بازدید نظارتی، ۲۶۹ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۴۷۹ مورد مربوط به رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی، ۱۰۳ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۲۰ مورد مربوط به سایر واحدهای گردشگری استان بوده است.

معاون گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: طی این بازدیدها ۷۳ مورد تذکر و سه اخطار کتبی صادر شده و فعالیت پنج واحد متخلف نیز تعلیق یا تعطیل شده است.

وی یادآوری کرد: در این بازدیدها علاوه بر انجام کارشناسی حرفه ای، نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و الزامات طرح فاصله گذاری اجتماعی پایش شد.

برچسب‌ها گردشگری زنجان هتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری زنجان هتل گردشگری زنجان هتل مورد مربوط استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است