Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@15:59:51 GMT

دعوت از فعالین تشکل های محلی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۸۳۱

دعوت از فعالین تشکل های محلی

به گزارش خبرنگار فارس، محمد حسین مولایی دبیر ستاد سمن‌های شورای شهر تهران در مورد فراخوان «رویش» با ابراز خرسندی به مناسبت فرارسیدن روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی، گفت: از علاقه مندان و فعالین سام ها( تشکل های محلی) دعوت می شود پس از مطالعه شرایط ثبت نام در سایت ستاد سمن ها، نسبت به عضویت و ثبت تشکل اجتماع محور خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از آغاز این طرح را گردآوری بانک اطلاعاتی جامع دانست و افزود: ستاد سمن های شهر تهران به عنوان نهادی تسهیل گر به منظور توانمندسازی تشکل های محلی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت می کنند، قصد دارد پس از شناسایی علاقه مندان، نسبت به صدور شناسنامه هویتی و آموزش آن ها اقدام کند.

مولایی که حل مشکلات شهری را در حل مشکلات محلی می بیند، بیان کرد: شهر بدون توسعه محلی دارای نقصان است و  مشارکت مردم از سطح محلات برای اداره شهر ضروری است که خوشبختانه امروزه در بدنه مدیریت شهری شاهد این اتفاق خوشایند با اقبال مدیران هستیم.

علاقه مندان و فعالین تشکل های محلی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در ستاد سمن های شورای شهر تهران به شماره  51040864 و سایت ستاد سمن ها به نشانی www.tehranngo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت شهری بانک اطلاعاتی تشکل های محلی تشکل های محلی ستاد سمن ها تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از آنجایی که تعرفه معاینه فنی توسط دولت تعیین می‌شود و افزایش آن متناسب با نرخ تورم و رشد هزینه‌های جاری مراکز نیست در چند سال اخیر این مسئله موجب زیان انباشته شرکت و شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت گردیده است. با توجه به اینکه در مجامع سالانه به خروج این مجموعه از شمول ماده ۱۴۱ به عنوان یکی از تکالیف تاکید شده بود، لذا خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های ستاد و مجموعه اقدامات صورت پذیرفته در چندماه اخیر این شرکت از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد.

میرزایی قمی با اشاره به اینکه ستاد معاینه فنی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در شهرداری در بحث خروج از شمول ماده ۱۴۱ است اظهار داشت: در بحث جبران زیان‌های انباشته و ایجاد درآمدهای جدید در چندماه اخیر اقدامات خوبی انجام شده است. افزایش مراجعات و جذب خودروهای پلاک تهران به مراکز پایتخت، استفاده از راهکارهای ایجابی برای تشویق و ترغیب خودروها به استفاده از معاینه فنی برتر تهران نظیر اعمال تخفیف عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران برای وسایل نقلیه دارای معاینه فنی از مراکز پایتخت، شناسایی درآمدهای پایدار در مراکز معاینه فنی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به شهروندان، افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی به بخش خصوصی جهت بهبود عملکرد و افزایش ظرفیت پذیرش، ایجاد ظرفیت‌های جدید تبلیغات در مراکز، افزایش بهره وری خطوط معاینه فنی از طریق نوسازی و اورهال تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه، فروش دارایی‌های راکد و مازاد (مستهلک) و تجدید ارزیابی دارایی‌ها تنها بخشی از اقداماتی بوده که در این راستا انجام شده است.

وی در ادامه با تاکید به لزوم اصلاح سالانه تعرفه معاینه فنی متناسب با رشد هزینه‌ها و نرخ تورم تصریح کرد: راهکار اساسی جهت جلوگیری از ضرر و زیان مراکز معاینه فنی اصلاح نرخ معاینه فنی بوده و در همین راستا پیشنهاد ستاد معاینه فنی بر اساس برآورد هزینه‌های مربوطه به وزارت کشور اعلام شده است.

کد خبر 6098931 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس|را‌ی‌گیری در۶۰درصد شعب«الکترونیکی»انجام می‌شود
  • جلسه ستاد انتخابات استان تهران
  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد