Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:49:14 GMT

هشتمین پرونده قصاص در آذربایجان‌غربی به صلح انجامید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۹۲۴

هشتمین پرونده قصاص در آذربایجان‌غربی به صلح انجامید

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از سازش یک فقره پرونده قتل پس از گذشت ۱۳ سال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   ارومیه ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان‌غربی ، ناصر عتباتی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در سال 87 پرونده کیفری در محاکم ارومیه تشکیل و پس از طی مراحل رسیدگی، حکم قصاص قاتل صادر و پس از تائید در دیوان عالی کشور جهت اجرای حکم به شعبه دوم اجرای احکام کیفری ارومیه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف و هسته های جهادی بخشایش در اصلاح ذات البین و با توجه به سکونت اولیا دم مقتول در شهرستان سردشت، موضوع به شعبه سه شورای حل اختلاف سردشت ارجاع داده شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: شعبه مذکور پس از تشکیل جلسات متعدد و استفاده از ظرفیت معتمدان، ریش سفیدان و روحانیون و اعضای هسته های جهادی بخشایش، با حمایت های رئیس دادگستری و دادستان سردشت موفق به اخذ رضایت اولیاء دم شده و قاتل پس از 13 سال از قصاص رهایی و فرصت زندگی دوباره یافت.

14 نفر از سرشاخه‌های 2 سایت هرمی غیرمجاز در خوی بازداشت شدند 2 باند تقلب و افشای سوالات کنکور سراسری در آذربایجان‌غربی منهدم شد

وی با تحسین کار بسیار ارزشمند اولیای دم در عمل به آیات الهی و قران کریم گفت: حلاوت وشیرینی گذشت و بخشش برای هر دو خانواده است و به طور یقین صلح و دوستی جای کینه و کدورت را می‌گیرد، که همانا رضایت باری‌تعالی هم در مصالحه و برادری هست.

انتهای پیام/ن

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد