Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دختر گفت: برخی اشتباهات فردی مانع قهرمانی تیم نوجوانان در رقابت‌های جهانی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبر گزاری صداوسیما، فاطمه صفرپور  درباره نایب قهرمانی تیم تکواندو نوجوانان دختر در پیکار‌های جهانی بلغارستان گفت: می‌توانستیم قهرمان رقابت‌های جهانی شویم، اما با اشتباهات فردی برخی تکواندوکارن تیم این عنوان را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سیزدهمین دوره مسابقات جهانی نوجوانان نایب قهرمان شدیم که افتخار بزرگی است، به هر حال مسابقات جهانی سطح فنی بالایی دارد و به خصوص در این دوره مسابقات با قوانین جدید اجرا شد.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دختر با اشاره به زمان کم تمرینات تیم برای حضور در پیکار‌های جهانی گفت: اولین بار بود که برای رقابت‌های جهانی کمتر از 40 روز تمرین داشتیم، انتظار من از بعضی تکواندوکاران بیشتر از این بود، اما نتوانستند، توانایی خود را به نمایش بگذارند. به هر حال مسابقات جهانی میدان بزرگی است و برخی نتوانستند، عملکرد خود در اردو‌ها را در این رقابت‌ها نشان دهند.
وی افزود: در مجموع از عملکرد 50 درصد اعضای تیم ملی در مسابقات جهانی راضی ام. تکواندوکاران تیم تلاش خود را کردند و 2 مدال طلا و 2 نقره کسب کردند.
صفرپور در خصوص حریفان ایران در پیکار‌های جهانی صوفیه گفت: کره جنوبی با تیم خوبی در این مسابقات شرکت کرده بود و ایران هم چیزی از آن‌ها کم نداشت، اما مسابقات جهانی غیرقابل پیش بینی است و امیدوارم در دوره‌های آینده بتوانیم عنوان قهرمانی جهان را دوباره پس بگیریم.
تیم تکواندو نوجوانان در رقابت‌های جهانی صوفیه بلغارستان با کسب 2 مدال طلا و 2 نقره نایب قهرمان جهان شد. دختران نوجوان ایران که سابقه قهرمانی جهان را دارند، در دوره قبلی پیکار‌های جهانی فقط یک مدال برنز کسب کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکواندوکاران تیم تکواندو نوجوانان رقابت های جهانی پیکار های جهانی مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد

به گرارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید؛ مریم طوسی رکورد زد و قهرمان شد

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229357 برچسب‌ها مسابقات دو و میدانی

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد