Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:38:49 GMT

درجه ۱۷ شهرداری ارتقاء یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۳۴۰۴

درجه ۱۷ شهرداری ارتقاء یافت

به گزارش ایرنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، علی زینی وند افزود: همچنین درجه شهرداری های سلماس در استان آذربایجان غربی به ۹ و شریف آباد در استان تهران به ۷ ارتقاء یافت.

وی ادامه داد: درجه شهرداری های بهاران شهر و هرند در استان اصفهان و فاضل آباد در استان گلستان هم به ۶ و درجه شهرداری های ورزقان در استان آذربایجان شرقی و جناح در استان هرمزگان به ۵ ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ادامه داد: درجه شهرداری های باغشاد در استان اصفهان، خنجین در استان مرکزی، ریحان در استان کرمان، ریز در استان بوشهر و زرنق در استان آذربایجان شرقی به ۴ ارتقاء یافت.

زینی وند افزود: درجه شهرداری های آچاچی در استان آذربایجان شرقی، نازک علیا در استان آذربایجان غربی، کمه در استان اصفهان و چیتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد هم به ۳ ارتقاء یافت.

 وی خاطر نشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می شود.

 با راه‌اندازی سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، از این پس شهرداری ها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در این سامانه، از آخرین وضعیت درجه شهرداری خود آگاه می شوند و به مکاتباتی در زمینه درجه بندی شهرداری ها پاسخ داده می شود که ثبت اطلاعات و بارگذاری قبلاً از طریق این سامانه انجام شده و شهرداری کد رهگیری دریافت کرده باشد.

به گزارش ایرنا،  اکنون در کشور ۱۳۹۵ شهر، ۴۵۷ شهرستان، ۱۱۲۶ بخش و ۳۹هزار و ۷۱۳روستا داریم.

برچسب‌ها استان گلستان استان تهران هرمزگان شهرداری بوشهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان استان تهران هرمزگان استان گلستان استان تهران هرمزگان شهرداری بوشهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور استان آذربایجان درجه شهرداری درجه شهرداری ها ارتقاء یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی گفت: سامانه بارشی که از دیروز در استان فعال شده و بارندگی خوبی به ویژه در جنوب استان داشته، از فردا پنجشنبه تقویت می شود.

مهدی صابری افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی با عبور متناوب امواجی از تراز میانی جو از امروز رگبار باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ در استان رخ می دهد که فردا بر شدت آن افزوده می شود.

صابری، با بیان اینکه این سامانه در همه نقاط استان به ویژه نقاط جنوبی فعال خواهد بود، گفت: در این مدت وزش باد نیز پیش بینی می شود و این روند تا اوایل هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت و با توجه به شدت بارشها، پیش بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

وی، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارشهایی در نقاط جنوبی استان ثبت شده که بیشترین میزان آن با ۲۶ میلیمتر در سردشت  بوده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت چالدران با هشت درجه بالای صفر خنک ترین و پلدشت با ۳۳ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند.

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت