Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، استیو واینتراب سردبیر سایت کولایدر در توئیتی نوشت: «با اینکه من اصلا فصل آخر «گیم اوف ترونز» را دوست نداشتم، اما تایید می‌کنم که اپیزود اول «خاندان اژدها» بسیار خوش ساخت است و من را قانع کرد که تماشای آن را ادامه بدهم.» کریستینا رادیش یکی دیگر از منتقدین این وبسایت نوشت: «هنوز احساس عظمت و حماسی و بودن در این سریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حالی که قصه شخصی و صمیمی‌ درباره یک خانواده تعریف می‌کند و عشق و معضلاتشان را نمایش می‌دهد.»

وبسایت ایندی وایر این سریال را «خشن» و «شوکه کننده» توصیف کرده و حتی تئا توچد منتقد این سایت نوشته که : «این سریال بهتر از «بازی تاج و تخت» و «برکینگ بد» است. HBO دوباره کارش را درست انجام داده. این فقط یک سریال فانتزی نیست بلکه بهترین سریال ساخته‌شده با بهترین اکشن و موسیقی است.»

زمان پخش پیش‌درآمد سریال «بازی تاج و تخت» مشخص شد

برای هر قسمت از «بازی تاج و تخت» چند میلیون دلار هزینه می‌شود؟

تصاویر | جایگزین سریال بازی تاج و تخت تابستان می‌آید

برخی دیگر از منتقدین مثل براندو کتز متنقد وبسایت Wrap هیجان منتقد ایندی وایر را نداشتند، اما این فیلم را وارثی لایق برای «بازی تاج و تخت» دانسته‌اند. پادکست سینمایی بولد مووز هم در توئیتی نوشته: «یک کارگردان متخصص اکشن یعنی ساپوچنیک، مت اسمیت، فکر می‌کنم ایپزود اول خاندان اژدها طرفداران ناراحت از اتفاقات فصل آخر «بازی تاج و تخت» را به خود برگرداند. همچنین بدون لو دادن قصه باید بگویم اتفاقی در اپیزود اول می‌افتد که احتمالا برای طرفداران این دنیا حکم کفرگویی را دارد و قطعا تایید خود آر آر مارتین را برایش داشته‌اند و احتمالا تئوری‌های بسیاری از دل آن درخواهد آمد.»

منبع: سینمادیلی

کد خبر 696912 برچسب‌ها سریال - سریال خارجی تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سریال سریال خارجی تلویزیون سریال بازی تاج و تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگویی با بغض و حسرت درباره عواملی که سبب می‌شود پزشکان ایران را ترک کنند، صحبت کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مهاجرت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است