Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خدایی گفت: با هدف تکمیل تعمیرات خط انتقال گاز تبریز _ نوردوز در نقاط شناسایی شده هشت نقطه با اجرای غلاف گذاری از نوع «بی» تقویت و ایمنی سازی شد.

وی گفت: این عملیات پس از انجام تست‌های لازم روی خط لوله مذکور و شناسایی نقاط آسیب پذیر، نصب غلاف در هشت نقطه از این خط لوله ضروری تشخیص داده شد که با هماهنگی مرکز دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران و تلاش همکاران عملیاتی و بدون قطعی گاز در ۱۰روز کاری با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای خدایی اظهار کرد: عملیات غلاف گذاری بر روی خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ تبریز - نوردوز با حضور کارشناسان عملیاتی در کیلومتر‌های ۱۳، ۲۷، ۴۸، ۴۹، ۵۷، ۶۵، ۷۳ و ۱۰۶ و با نظارت و تایید بازرسی فنی، نصب و ضریب ایمنی خط مذکور تقویت شد.

وی با اشاره به این که انتقال پایدار و ایمن گاز از وظایف مهم این منطقه عملیاتی است یادآورشد: این عملیات با هدف ارتقای ضریب ایمنی، بالا بردن راندمان و توان خط جهت انتقال پایدار گاز و بر اساس استاندارد‌های شرکت انتقال گاز ایران انجام گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خط انتقال گاز شرکت ملی گاز انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران: گفت: در پی اعلام حادثه غرق شدگی در آب بندان شهرستان سیمرغ شب گذشته (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان ، سه گروه عملیاتی و متشکل از ۸ نیروی عملیاتی بکارگیری شدند.

غلامعلی فخاری افزود: در این عملیات با اعزام گروه امدادی از شهرستان های سیمرغ و قائمشهر به محل مورد نظر با همکاری آتش نشانی، نیروی انتظامی،نیروهای امدادی و عملیاتی پس از حدود ۷ ساعت جستجو موفق به پیدا کردن جسد مرد ۵۵ ساله در آب بندان لاله زار شهرستان سیمرغ  شدند.      فخاری اظهار داشت ؛ جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.  

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین