Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اهانت تعدادی از عناصر ضد انقلاب در آلمان به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،‌ متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اهانت وقیحانه تعدادی از عناصر ضد انقلاب در هامبورگ به ساحت و حریم مقدس قرآن کریم برگ دیگری از ذات و هویت آنها را در ضدیت با اصل دینداری و خداپرستی نمایان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که این اقدام صرفا معطوف به عناصر خودفروخته ضد انقلاب نخواهد بود و دستگاه‌های دولتی و امنیتی آلمان نیز باید پاسخگوی زمینه سازی خود جهت تکرار این اقدامات اسلام ستیزانه باشند.

بر اساس شواهد و مستندات موجود، اسلام ستیزی و اکنون قرآن ستیزی آشکار در غرب محصول یک تحول فکری در جوامع این کشورها نبوده و بالعکس، خروجی تاریک اتاق‌های فکر نهادهای اطلاعاتی و فکری کشورهایی مانند آلمان و فرانسه محسوب می‌شود.

سکوت معنادار پلیس هامبورگ‌ در برابر اهانت آشکار اخیر به قرآن کریم و عدم اقدام حداقلی در مواجهه با عناصر ضد انقلاب، به وضوح این فرضیه را تقویت می‌کند که دستورالعملی غیر اعلامی نسبت به رواج «اسلام ستیزی نظام مند» در جوامع گوناگون اروپایی با آمریت جریان‌های پشت پرده و آشکار  قدرت در غرب‌ وجود دارد.

می‌بایست بانیان و عواملی که در آلمان، اروپا و هر نقطه دیگری از جهان که در سر، سودای زدودن پرتوهای نورانی و انسان ساز قرآن کریم از دل انسان‌ها دارند، متوجه این حقیقت باشند که دین مبین اسلام در طول تاریخ، علی رغم همه این توطئه‌ها استوار و پابرجا مانده و هر روزه وجدان‌های تشنه بشری بیشتری را به سوی خود جذب می‌کند.

با وجود آنکه اهانت عده‌ای معلوم الحال به کتاب مقدس و انسان ساز قرآن کریم، اعلان جنگ علیه انسانیت‌، فطرت و آزادی محسوب می‌شود، مع الوصف تأثیری بر روند رو به رشد بیداری اسلامی نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضد انقلاب قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اولین روز از سفر رسمی‌اش به ارمنستان وارد ایروان شد تا برنامه مبادلات فرهنگی با این کشور را توسعه دهد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ـ که توسط مقامات ارشد ارمنی و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران استقبال شد، طی ضیافت شامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران به بحث و تبادل‌نظر در مورد موضوعات و مسایل فرهنگی پرداخت.

در جریان این سفر که نشان‌دهنده حسن نیت و علاقمندی به تعمیق روابط فرهنگی بین دو کشور است، قرار است تفاهم‌نامه‌ای برای استحکام بخشیدن به همکاری‌های فرهنگی و هنری امضا شود. پاپویان (رییس مرکز امور بین‌الملل و دیاسپرای وزارت فرهنگ ارمنستان) نیز ابراز امیدواری کرد که این سفر به تحکیم و گسترش روابط فرهنگی دوجانبه منتهی شود.

 بنا بر اعلام این خبر در مدت اقامت حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی‌پور در ارمنستان قرار است  که با اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین،‌ وزیر فرهنگ، علوم و ورزش ارمنستان و معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگوهایی داشته باشد.

این سفر همچنین شامل دیدار با رییس دانشگاه دولتی ایروان و ملاقات با اساتید و دانشجویان رشته ایران‌شناسی و زبان و ادبیات فارسی می‌باشد و انتظار می‌رود که به توسعه همکاری‌های دانشگاهی و فرهنگی بین دو کشور کمک کند.

با امضای برنامه‌های مبادلات فرهنگی میان ارمنستان و ایران دو کشور در انتظار فرصت‌های جدید برای ارتباطات عمیق‌تر و مبادله تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، زبانی، هنری و آموزشی هستند.

در این سفر، حمید مصطفوی (مدیر کل اداره‌کل مبادلات فرهنگی سازمان‌های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و حسین دیوسالار (مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است.
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است