Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:16:55 GMT

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در اشتهارد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۳۵۷۴

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در اشتهارد

سرهنگ علی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور کاهش و پیشگیری از جرایم و برخورد جدی با مخلان امنیت مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به مشارکت فعال کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی این شهرستان، افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی ۵ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری موادمخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اشتهارد با اشاره به دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در این طرح، اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهمان تاکنون به ۳ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 5560077

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عزیزی فرمانده انتظامی اشتهارد طرح ارتقا امنیت اجتماعی محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر ویروس کرونا عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا روز خبرنگار اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس