Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از پایان عملیات مطالعه، حفاری، آواربرداری و حفاظت از سازه‌های حمام گپ بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، سهراب بناوند ، افزود : در این عملیات، اقداماتی شامل: هرس نمودن شاخه‌های درختان، بوته کنی، کندن نیزارها و همچنین آواربرداری از درون سازه‌های معماری حمام گپ انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بناوند  با اشاره به اینکه در حین این عملیات وجود آثار چاهی مشاهده شد، عنوان کرد :  در انتهای ضلع شمال غربی بنای حمام گپ وجود آثار چاهی مشاهده شد که اقدامات حفاری، مستندسازی و مطالعه آن نیز انجام‌شده است. 

وی ، مطرح کرد :  همچنین در این پژوهش، پلان معماری حمام گپ نیز اصلاح شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، گفت :  عملیات مطالعه، حفاری و آواربرداری و حفاظت از سازه‌های حمام گپ بااعتباری به مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال انجام‌شده است. 

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بندرعباس هرمزگان عملیات مطالعه حفاظت حفاری آواربرداری برنا هرمزگان حمام گپ حمام گپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس