Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دهقان منشادی روز چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد، مباحث اقتصادی را از موضوعاتی عنوان کرد که شهروندان نسبت به آنها حساسیت دارند و اخبار این حوزه را دنبال می کنند و افزود: در انتشار اخبار رسانه های باید تلاش کنند تا با ارائه تحلیل درست نسبت به مسایل اقتصادی ، از فضای تک قطبی اخبار منفی عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان منشادی تصریح کرد: در گزارش های ماهانه که در زمینه تورم منتشر می شود، برخی رسانه ها فقط نقاط منفی را  برجسته می کنند و اصلا به نقاط مثبت توجه نمی شود این در حالی است که به عنوان مثال  استان یزد در حوزه خوراکی ها، جزء ۱۰ استان ارزان کشور و با کمترین نرخ تورم کشور است و در بخش حمل و نقل نیز این استان از ارزان ترین استان های کشور محسوب می شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی یزد اظهار داشت: با وجود برخی مشکلات اقتصادی که بخش قابل توجهی از آن ناشی از تحریم هاست، نکات مثبت و دستاوردهای  اقتصادی نیز باید از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گیرد تا نقاط قوت و ضعف در فرایند فعالیت های رسانه ای با هم دیده شود.

وی از تعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد در زمینه انتشار اخبار حوزه اقتصادی قدردانی کرد و گفت: این رسانه به عنوان یک رسانه مرجع رویکردی حرفه‌ای را اتخاذ کرده است و غیر از این نیز از ایرنا انتظار نمی رود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد هم در این بازدید با ضمن تبیین راهبردهای حرفه ای ایرنا با تشریح ظرفیت های ممتاز  اقتصادی در استان اظهار داشت: یزد در  زمینه امنیت سرمایه گذاری در کشور اول است اما این ظرفیت به بهترین شکل در زمینه جذب سرمایه گذاران مورد استفاده قرار نگرفته است.

کاظم شاملو اطلاع رسانی حوزه اقتصادی را حوزه ای تخصصی دانست و ارتقاء تولیدات رسانه ای در این زمینه در استان را منوط بر تربیت خبرنگار تخصصی اقتصادی عنوان کرد.

۱۷ مرداد مصادف با شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در افغانستان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری کرده است.

برچسب‌ها وزارت اقتصاد و امور دارایی روز خبرنگار یزد پروندهٔ خبری روز خبرنگار، پاسداشت اهالی رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت اقتصاد و امور دارایی روز خبرنگار یزد وزارت اقتصاد و امور دارایی روز خبرنگار یزد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است