Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:51:14 GMT

پخش سریال‌های «تا ثریا» و «افرا» از تماشا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۳۶۹۱

پخش سریال‌های «تا ثریا» و «افرا» از تماشا

تلویزیون سریال‌های «تا ثریا» ساخته سیروس مقدم و «افرا» ساخته بهرنگ توفیقی را از شبکه تماشا روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سریال «تا ثریا» که حدود ۱۰ سال پیش به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده، قرار است از جمعه، ۲۰ مرداد روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

داستان این سریال که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده، درباره‌ی زن میانسالی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) است که ۱۵ سال پیش شوهر خود را از دست داده است، در بیمارستانی مشغول به پرستاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیمارها بوده‌است، آشنا می‌شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می‌دهد و قرار می‌شود که سود پول را نیز از او بگیرد…

آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، حسین مهری، ارسلان قاسمی، میرطاهر مظلومی، پوراندخت مهیمن، مریم بوبانی، مجید سعیدی و حمیدرضا هدایتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال تا «ثریا» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود و در ساعت ۵، ۱۱ و ۱۷ نیز تکرار آن بازپخش می شود.

مجموعه تلویزیونی «افرا» نیز روز جمعه (۲۱ مرداد ۱۴۰۱)، جایگزین سریال یلدا در شبکه تماشا خواهد شد.

این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۴۰۰ تولید شده است.

داستان سریال درباره‌ی محیط‌بانی است که خواهرش عاشق فردی بنام پیمان می‌شود. او که از این ماجرا مطلع می‌شود و …
مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی و سارا باقری از جمله نقش افرینان سریال اند.

سریال «افرا» هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش می‌شود و در ساعات ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار آن به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال تا ثریا سيروس مقدم سریال افرا بهرنگ توفیقی شبکه تماشا شبکه تماشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس از بورنموث میزبانی کرد و با نتیجه 3-0 برنده شد. در این بازی بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد و دکلان رایس برای میزبان گلزنی کردند.

این برتری آرسنال را به امتیاز 83 رساند و منچسترسیتی در صورت برد در بازی امشب باز هم با فاصله یک امتیاز در رده دوم قرار خواهد گرفت.

دکلان رایس پس از این بازی درمورد کورس قهرمانی گفت:"منچسترسیتی یک ماشین است و بیشتر بازی‌های خود را می‌برد. فقط می‌توانیم روی خودمان تمرکز کنیم و این کار را انجام داده‌ایم. سال 2024 برای ما باورنکردنی بوده و رکورد جالبی را ثبت کردیم. هر چیزی ممکن است در فوتبال اتفاق بیفتد، شگفتی‌ها اتفاق می‌افتد، معجزه اتفاق می‌افتد، و با دو بازی مانده تا پایان فصل، فقط باید تمرکزمان را حفظ کنیم."

برد در بازی امشب؟

من دوست دارم به تیم کمک کنم. حس خیلی خوبی دارد. این یک برد بزرگ بود. می‌دانستیم که نتیجه بازی را باید کنترل کنیم. می‌دانستم که فرصتی برای گلزنی و حتی پاس گل از سمت خودم وجود دارد.

بازی سیتی مقابل ولورهمپتون را تماشا می‌کنی؟

نه. من قرار نیست این بازی را تماشا کنم. صادقانه بگویم، من در چند ماه گذشته بازی تیم‌های دیگر را تماشا نکرده‌ام. نمی‌خواهم انرژی زیادی روی آن بگذارم، می‌خواهم روی کاری که می‌توانیم انجام دهیم، تمرکز کنم.

آرسنال امسال قهرمان می‌شود؟

می توانید آن را حس کنید، حال و هوای استادیوم را با حضور هواداران می‌بینید، صحبت در مورد آن هیجان انگیز است چون ما در این موقعیت هستیم، اما هنوز دو بازی باقی مانده است. سیتی چهار بازی دارد، امیدوارم اتفاقی بیفتد!

دیگر خبرها

  • بگومگوی ثریا قاسمی با صادق قطب‌زاده
  • عکس| واکنش مجری ثریا به حرف‌های عجیب مجری ایران اینترنشنال
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد