Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی درباره توقیف فیلم جیران گفت: این توقیف در حوزه نمایش خانگی اتفاق افتاد و یک اختلاف حقوقی است و تلاش بر این است تا این موضوع حل شود، چون ما حامی نمایش‌های خانگی هستیم و فرصت خوبی برای مخاطبان است که حق مخاطبان نباید ضایع شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با اخباری مبنی بر اخراج ۵۰۰ خبرنگار ایرنا در استان‌ها گفت: هیچ اخراجی در ایرنا نداشتیم و برخی همکاران حق‌الزحمه‌ای و تحریری کار می‌کردند که شاید این افراد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد همه خبرنگاران در رسالت خبری خود موفق باشند.

ببینید | واقعیت ماجرای جیران معشوقه ناصرالدین شاه | بالاخره پریناز ایزدیار مهدعلیا می‌شود؟ | سیاووش پنج سنگی چقدر واقعی است؟ کد خبر 696934 برچسب‌ها محمدمهدى اسماعيلى روزنامه نگاران خبرنگاران سینمای ایران نمايش خانگي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روزنامه نگاران خبرنگاران سینمای ایران نمايش خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به سریال «حشاشین» که با رویکرد سیاسی مغرضانه و تحریف جهان اسلام ساخته شده، گفت: طبیعتاً کشورِ ما که دارای تاریخ غنی و مفاخر جهانی است، مورد طمع کشور‌های دیگر قرار می‌گیرد. کشور‌هایی که چنین سرمایه‌های تاریخی ندارند، مورد طمع قرار نمی‌گیرند. البته توجه کشور‌های مختلف به مفاخر ما اتفاق مثبتی است؛ چراکه منجر به شناساندن آنها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند درباره مصادره کردن مفاخر ایرانی از سوی کشور‌های مختلف گفت: مصادره کردن مفاخر ما نامطلوب است، که بخشی از آن از مجاری رسمی پیگیری می‌شود و گاهی شناساندن آنها نیازمند تلاش‌های فرهنگی است. سال گذشته اتفاقات خوبی برای حکیم نظامی شکل گرفت، تا مشخص شود این حکیم به زبان فارسی شعر سروده است. اما آنقدر تعداد مشاهیرمان زیاد است، که باید کار گسترده‌ای برای معرفی آنها صورت گیرد. تمام این فعالیت‌ها هم به عهده یک معاونت یا وزارتخانه نیست. از طرفی، توجه مردم به چنین مفاخری می‌تواند منجر شود مردم قدرشان را بیشتر بدانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید