Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون اسکیت با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با حسین اوجاقی مدیرعامل و دیگر مسئولان این سازمان نشستی را برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید هنرجو با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با حسین اوجاقی مدیر عامل و دیگر مسئولان این سازمان نشستی را برگزار کرد.

در این جلسه هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، فدراسیون و شهرداری را در همگانی کردن ورزش  مکمل یکدیگر دانست و افزود: شهرداری پتانسیل بالایی در همگانی کردن ورزش اسکیت دارد و ما امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت در شهر تهران ورزش اسکیت را گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فدراسیون اسکیت با استفاده از ظرفیت‌های سازمان ورزش، شهرداری تهران می‌تواند در بحث همگانی و خانوداگی کردن این رشته تحولی عظیم ایجاد کند و رشته اسکیت را به جایگاه اصلی در بین خانواده‌ها برساند.

رئیس فدراسیون اسکیت برگزاری جشنواره ها، آموزش، پایه در پارک‌ها، برگزاری فعالیت‌های ورزشی، مسابقات و ... را  از ارکان گسترش ورزش همگانی دانست و افزود: از سال 92  تاکنون بیش از 5 میلیون کفش اسکیت وارد کشور و فروخته شده که این موضوع نشان از استقبال از رشته اسکیت در بین خانواده‌هاست.

هنرجو با بیان اینکه 50 هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم که از این بین 4 هزار ورزشکار در تهران هستند، گفت:در رشته برد زمین کمی در اختیار داریم و از شهرداری درخواست داریم تا زمین پارک آب و آتش را جهت استفاده ورزشکاران تیم ملی فراهم کنند.

در ادامه حسین اجاقی اظهار داشت: رویکرد سازمان ورزش شهرداری تهران همگانی کردن ورزش‌هایی است که مطالبه شهروندان است اما کمتر دیده شده است.

وی ادامه داد: اسکیت وررش مفرحی است که در دل خانواده‌ها جا باز کرده و با توجه به این که رویکرد سازمان همگانی کردن ورزش‌هاست می‌توانم با استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی درست به این هدف دست یافت.

وی رسالت اصلی سازمان ورزش شهرداری را ورزش شهروندی دانست و اظهار داشت: این نخستین تفاهمنامه‌ای است که در سال 1401 فدراسیون‌ها امضا می‌شود.

اوجاقی با بیان اینکه بخش عمده ورزش، شهروندی ورزش همگانی است، تصریح کرد: اسکیت قابلیت این را دارد که در اولویت ورزش شهروندی قرار گیرد و سازمان ورزش، شهرداری با توجه به 211 مجموعه ورزشی که در سطح شهر تهران در اختیار دارد پتانسیل خوبی برای گسترش رشته اسکیت دارد.

در ادامه حاضران در جلسه راهکارهای همکاری مشترک میان دو نهاد را بیان کردند و پیشنهاداتی مطرح شد.

در پایان این جلسه تفاهمنامه‌ای مشترک بین رئیس فدراسیون اسکیت و  رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به امضا رسید.

علیرضا نصیری نایب رئیس، مریم وفاخواه نایب رئیس بانوان، حمیدرضا بخارایی دبیرکل فدراسیون اسکیت، علی خسروی مشاور امور فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی، حیدر سلمانی معاون ورزش آقایان، محمد مشهدی‌یاری مدیر اداره تفریحات، مرجان میرزایی معاون ورزش، بانوان، هادی مقدمی رئیس درآمد معاونت مالی و اقتصاد شهری سازمان ورزش شهرداری تهران
 نیز در این جلسه حضور داشتند.

هنرجو: اگر در هیئت اجرایی کمیته باشم می‌توانم به ورزش کمک کنم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران رئیس فدراسیون اسکیت همگانی کردن ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل