Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:37:08 GMT

جواد اصغری مقدم سرمربی قند کاترین آمل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۴۰۶۲

جواد اصغری مقدم سرمربی قند کاترین آمل شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی کاترین آمل، آیین انعقاد قرارداد اصغری مقدم در دفتر باشگاه و باحضور مهندس علی امینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاترین آمل صورت گرفت.

اصغری مقدم که از هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران بر روی نیمکت تیم فوتسال قند کاترین آمل حضور خواهد داشت، سرمربیگری تیم های کراپ الوند، سن ایچ ساوه و دبیری تبریز را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی مازندرانی تیم قند کاترین آمل در دوران بازی خود در تیم ملی فوتسال ایران نیز برای کشورمان در جام جهانی و جام ملتهای آسیا بازی کرده است.

پیش از این رضا کردی هدایت تیم کاترین را بر عهده داشت که از ادامه همکاری با این تیم امتناع کرد.

کد خبر 5560112

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد اصغری مقدم فوتسال انعقاد قرارداد فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی بازیهای کشورهای اسلامی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران انتخابات فدراسیون فوتبال هندبال هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هندبال بانوان چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی پرتغال تکواندو کشتی آزاد کاترین آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد

محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد  و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

او افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان