Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@05:02:42 GMT

اتمام بازسازي سه رام قطار متروي پايتخت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۴۰۹۴

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از اتمام بازسازی سه رام قطار 9 واگنه در خط پنج مترو خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی شایسته اصل گفت: لوکوموتیو و واگن‌های سه رام قطار 9 واگنه در خط پنج مترو تهران بازسازی و تعمیر شده و به چرخه فعالیت برگشته‌اند و فرآیند اورهال و بازگشت تعدادی از قطار‌ها به ناوگان هم آغاز شده است و درحال حاضر شاهد بازگشت تعدادی از قطار‌ها به چرخه بهره برداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود:هرکدام از این قطار‌ها که وارد ناوگان می‌شوند، باید به سرعت قطار فرسوده دیگری از مدار خارج شود یا به تعریفی دیگر باید جابجایی سریع صورت گیرد تا باتوجه به بازگشایی مراکز آموزشی در ماه مهر، آمادگی لازم برای سرویس رسانی را داشته باشیم.
مهدی شایسته اصل گفت: پنج رام قطار در خطوط درون شهری مترو، تعمیرات اساسی و بازسازی شدند و پیش بینی می‌شود که 30 رام قطار بازسازی شود، البته نیاز مترو تهران بیش از این تعداد است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: شرکت واگن سازی تهران اعلام آمادگی کرده تا ظرفیت کارخانه (ساخت واگن) خود را دراختیار شرکت بهره برداری مترو تهران قرار دهد تا بتوان برای تعمیرات قطار‌ها از این ظرفیت استفاده کرد.
مهدی شایسته اصل، تأمین منابع مالی را مانع اصلی برای بازسازی قطارها، اعلام کرد و افزود: برای بازسازی و تعمیرات بعضی از قطار‌ها نیاز به یک‌سری قطعات داریم؛ تا زمانی‌که این قطعات خریداری نشوند، امکان تعمیر آن‌ها نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایتخت شرکت بهره برداری مترو تهران رام قطار قطار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم