Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین زارع کمالی گفت: گرچه همه ایام به خبرنگاران تعلق دارد، اما این روز را به صورت ویژه تبریک گفته و به شما خدا قوت می‌گویم. 

او می گوید: صدا و سیما با وجود همه کمبود‌ها و کاستی‌ها به خوبی در برابر استکبار جهانی ایستاده و اقدامات بسیار خوبی را به عنوان سرباز نظام به نمایش گذاشته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، عملکرد رسانه‌ها در بحران‌های اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: رسانه‌ها توانستند بحث تمدن نوین اسلامی را به زیبایی به رخ جهانیان بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، هم افزایی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی را مرهون فعالیت‌های صدا و سیما دانست و گفت: امسال حوادث فراوانی نظیر دو سیل و قطار و کرونا در استان رخ داد که صدا و سیما عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشت.

 به گفته سردار زارع کمالی اگر رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی در مسئله واژگونی قطار که با حادثه متروپل آبادان همزمان بود، وارد عمل نمی‌شدند، دشمن سوار بر موج شده و تبعات اجتماعی زیادی برای نظام به وجود می‌آمد، اما صدا و سیما به صورت شکیلی واکنش نشان داد و دشمن نتوانست سوء استفاده کند.

او تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام  از سوی صدا و سیما را ستودنی خواند و گفت: وضعیت استان یزد به برکت خون شهدا و زحمت‌های دوستان در صدا و سیما مطلوب است و دشمن در پرتو این اقدامات نتوانسته بر موج سوار شود و بحران بیافریند.

سردار زارع کمالی گفت : سپاه الغدیر یک مجموعه مردمی است و افتخار سربازی مردم را دارد. مردم همواره ما را شرمنده کرده و هر جا اسلام و انقلاب نیاز داشت، پیش از سایر گروه‌ها وارد میدان شده اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد می گوید: مردم همیشه پای کار بوده و جلوه‌های زیبایی از تمدن را به نمایش گذاشته اند. چندی پیش بسته‌های معیشتی را به یکی از روستا‌های محروم استان بردیم، اما آنان گفتند که سه هفته پیش بسته‌هایی به دست ما رسیده و هم اکنون به آن نیاز نداریم و این بسته‌ها را به روستای بعدی تحویل دهید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران رسانه ملی صدا و سیما رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد