Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صادقی، روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود ۶۰ درصد ثبت نام شدگان در این سامانه مربوط به شهر اصفهان است و پس از آن خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شهرضا، شاهین‌شهر و فلاورجان در رده‌های بعدی از نظر تعداد ثبت نامی قرار دارند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان از تمدید مهلت پیش ثبت نام اربعین حسینی در سامانه سماح تا پایان وقت روز جمعه ۲۱ مرداد ماه خبر داد و گفت: مشتاقان زیارت اربعین از این فرصت ایجاد شده نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زائران هنگام ثبت نام مرز مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند ادامه داد: در زمان حاضر  مرز مهران با بیش از ۷۰ هزار نفر بیشترین متقاضی و پس از آن مرزهای شلمچه، چذابه و مرز هوایی بیشترین متقاضی‌ها را از استان اصفهان دارند.

صادقی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای پیش ثبت نام در پیاده روی اربعین حسینی باید از طریق  سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir یا به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز در سطح استان اصفهان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه  روند ثبت نام در فرصت باقی مانده شتاب بیشتری می گیرد، خاطرنشان کرد: از متقاضیان و مشتاقان زیارت پیاده روی اربعین حسینی در این استان خواستاریم نام نویسی  خود را به لحظات پایانی موکول نکنند و توجه ویژه ای به نکات مطرح شده در سامانه سماح در مورد دستورالعمل های تدوین شده بهداشتی، واکسیناسیون، نکات ضروری داشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان به بیماران خاص و یا افرادی که بیش از ۶۰ سال سن دارند، توصیه کرد برای پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام نکنند، همچنین افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند نیاز است ۲ دُز واکسن را دریافت کرده و موقع اعزام نیز تست منفی کرونا همراه داشته باشند.

برچسب‌ها کربلا اصفهان سامانه سماح اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا اصفهان سامانه سماح کربلا اصفهان سامانه سماح اربعین پیاده روی اربعین استان اصفهان سامانه سماح ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، یکی از برنامه‌های اساسی دولت سیزدهم را برنامه‌ریزی در حوزه اشتغال برشمرد وگفت: دولت سیزدهم با طراحی برنامه جامعی به عنوان «زیست بوم ملی اشتغال» ۱۰ مولفه اساسی بازار کار از جمله آموزش، اطلاع رسانی، تأمین مالی و تسهیلات، صدور مجوز‌ها و تسهیل فرآیند صدور مجوز‌ها را در قالب سامانه رصد اشتغال برنامه‌ریزی کرد.
میثم مداحی با بیان اینکه هر دستگاهی موظف به ارائه خدمات در راستای فراهم کردن زمینه اشتغال است، افزود: بیش از ۱۲۰ هزار خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته اجرا و ۶۹ هزار فرصت شغلی هم فراهم شده است.
وی طراحی سامانه جستجوی شغل را یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم دانست و گفت: همرسانی کارجو و کارفرما یکی از مشکلات اصلی در زمینه اشتغال بود، و با راه اندازی سامانه جستجو این مشکل برطرف شد.
وی با بیان اینکه ۲۸ هزار فرصت شغلی از طریق سامانه جستجوی شغل در استان اصفهان ثبت شده است، افزود: ۱۶ هزار مورد از این فرصت‌های شغلی در سال ۱۴۰۲ ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۱۲ هزار کارجو که بدنبال شغلی مناسبی بودند در این سامانه ثبت نام و ۷ هزار نفر از آنها با استفاده از این فرصت مشغول به‌کار شدند.
مداحی همچنین با اشاره به تسهیل صدور مجوز مشاغل خانگی به عنوان یکی دیگر از خدمات اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ مجوز در این حوزه در ۵۲۶ رشته سال گذشته صادر شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: اعتبار اشتغال مجموعه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ چهار برابر سال‌های گذشته بود و برای هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه مشاغل خانگی در استان اصفهان شغل فراهم شد.
وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری سال گذشته در استان اصفهان به کمترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است، ادامه داد: اقدامات زیست بوم ملی و رصد اشتغال و همچنین تسهیلات تبصره‌های مختلف ۱۶، ۱۸ و روستایی و عشایری به کاهش نرخ بیکاری منجر شده است.
یک میلیون و ۹۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد