Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی از بروز آسیب به شهرها جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _نوزدهم مردادماه_ در جلسه هم‌اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجن و اعضای شورای شهر نقنه با نماینده بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در استان ۴۳ شهر وجود دارد که از این تعداد تنها پنج شهر منبع درآمد پایدار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبدیل روستا به شهر با رعایت سلسله مراتب (روستا، آبادی، شهر) و فرهنگ‌سازی و ارتقای فرهنگ شهروندی از بروز آسیب به شهرها جلوگیری می‌کند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از جمله وظایف بنیاد برکت اشتغال‌زایی در مناطق محروم و اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان حاشیه شهرها در حوزه‌های مختلف کشاورزی، باغ‌داری، گلخانه، پرورش طیور و زنبورعسل بوده، لذا افزایش تسهیل‌گران از ضروریات است.

به گزارش ایمنا، شهرستان بروجن دومین شهرستان از نظر اهمیت در استان چهارمحال و بختیاری و سومین شهرستان از حیث جمعیت در استان است که در دشتی به وسعت حدود ۵۸۰ کیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه استان و در محل تلاقی راه‌های سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان قرار گرفته‌است.

شهرستان بروجن نیازمند ایجاد اشتغال‌زایی در ابعاد مختلف است تا مهاجرت از این شهر به دلیل نبود اشتغال رفع شود و با تکیه بر پتانسیل‌های شهرستان رشد و توسعه شهرها و روستاهای آن رقم بخورد.

کد خبر 595180

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پارلمان شهری تسهیلات بانکی تسهیلات فرهنگ شهروندی شورای شهر شهرکرد عضو شورای شهر شهرکرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان