Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، علی جوان فرماندار شهرستان گالیکش در مراسم تجلیل از خبرنگاران شرق گلستان اظهار کرد: جاده بین‌المللی گالیکش به پارک ملی گلستان که از جاده های اصلی و بین المللی کشور بوده و محور بهشهر به قوچان است در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هفت کیلومتر از مسیر گالیکش به پارک ملی گلستان در این پروژه اسفالت می شود و تا پایان امسال ما شاهد پیشرفت چشمگیری در این پروژه خواهیم بود.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: این پروژه جزو پروژه های ملی بوده و نیاز به اعتبارات گلی داشته و پروسه خاص خود را دارد که خوشبختانه در دولت سیزدهم به ان توجه ویژه ای شده است.

وی ادامه داد: چند سال قرار است در بخشی از این پروژه که خیابان اصلی شهر در ان قرار دارد، مغازه ها عقب نشینی کرده و این خیابان تعریض شود که بدون همدلی، انسجام، همت و وحدت سرمایه گذاران شهر و صاحبان مغازه امکان پذیر نخواهد بود.

جوان گفت: اگر خیابان اصلی شهر تعریض شود ما شاهد یک تحول اقتصادی شگرف در شهر گالیکش به علت تردد زیاد مسافرین از این مسیر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام جزو برنامه های اصلی دولت سیزدهم است بیان کرد: یکی از پروژه های نیمه تمام شهرستان گالیکش، پروژه مجتمع فرهنگی هنری بوده که در خردادماه سال ۸۹ کلنگ زنی شده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان گالیکش ابراز کرد: این مجتمع با کاربری اداری، فرهنگی و هنری در زمینی به مساحت دو هزارو ۵۴۰ متر مربع با زیربنای دو هزارو ۲۲۱ مترمربع در دو طبقه در حال احداث است.

وی افزود: این مجتمع دارای سالن امفی تئاتر، نگارخانه، کتابخانه و فضاهای اموزشی برای تشکل های فرهنگی، هنری و قرانی خواهد بود.

جوان خاطرنشان کرد: امسال مبلغ ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و مبلغ چهار میلیارد تومان از محل ره اورد سفر ریاست جمهوری به این پروژه تخصیص یافته و ساختمان اداری آن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی درباره دهکده گیاهان دارویی شهرستان گالیکش بیان کرد: این دهکده به همت جهاددانشگاهی و جهاد سازندگی در شهرستان احداث شده و امسال از برخی از این گیاهان به صورت قلمه برداشت شده است.این دهکده قابلیت توسعه، رشد و بهره برداری را داشته و انواع گیاهان دارویی متناسب با شرایط جوی منطقه در آن کشت خواهد شد.

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: فرمانداری شهرستان گالیکش ضمن حمایت از سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری و ایجاد کارگاه‌های تولیدی در شهرستان دارند اعلام می‌کند برای ایجاد گلخانه در شهرستان تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه امید افرینی در بین مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها در فرمایشات خود به امید افرینی در مردم و ارائه گزارش به مردم به مدیران تاکید داشتند و این خود نمنوه بارزی از جهاد تبیین و آتش به اختیار بودن است.

جوان گفت: عدم برخورد جناحی با مسائل جامعه، دیده بان بصیر بودن، توجه به ارزش ها، گرفتن قدرت تفکر از دشمن، مطالبه گری منطقی، بی طرفی و اخلاق رسانه ای از جمله شاخص های مهم خبرنگار انقلابی است.

وی بیان کرد: نگاه خبرنگار باید به شاخص های شهرستان ، منطقه و کشور باشد و نه به شخص، و همه ما باید برای رسیدن به تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران با اتحاد، همدلی و انسجام در کنار هم تلاش کنیم.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان گالیکش فرماندار گالیکش علی جوان فرماندار شهرستان گالیکش میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد