Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استانهای کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته و همچنان شاهد تصادفات و تلفات پرشمار در محورهای مختلف این استان هستیم و سالانه تعداد بسیار زیادی از خانواده ها چه در درون استان و چه در بیرون از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رهگذر داغدار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع طول جاده های استاندارد این استان بسیار کمتر از استان های دیگر و حتی استان های هم تراز و هم اندازه کهگیلویه و بویراحمد است اما در سال های اخیر تلاش بسیار زیادی برای استانداردسازی جاده های استان صورت گرفته که باید به دوره هشت ساله قبل از دولت تدبیر و امید اشاره کرد که بیشتر دستاوردهای استان در راهسازی مربوط به دوره قبل از ۸ سال گذشته بوده است.

در دولت جدید نیز عزم جدی برای رفع مشکلات مربوط به جاده ها وجود دارد در استان به همت مسئولان به خصوص حوزه معاونت عمرانی استاندار برای نمونه محور کمربندی یاسوج که یکی از محورهای پرخطر و پر تلفات استان به شمار می رود در حال ساماندهی بوده و همچنین پیمانکار نیز مجدانه به دنبال اجرا و اتمام تعهدات خود در این پروژه است.

هر چند در چند وقت اخیر مشکلات و معضلاتی در پیش پای پروژه وجود داشت اما با عزم مسئولان به خصوص استاندار و معاون عمرانی و پیگیری پیمانکار در ادامه شاهد رفع مشکلات و تسهیل در روند ساخت و تکمیل این پروژه مهم و حیاتی خواهیم بود.

در گپ و گفتی غیر رسمی که با معاون عمرانی استاندار و همچنین پیمانکار داشتیم هر دو طرف تاکید بر رفع موانع و ادامه کار با سرعت بیشتر را داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس یاسوج پیمانکار معاون عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد