Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@07:16:55 GMT

(عکس) زاپاتا رسما شاگرد مهدی رحمتی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۵۴۱۲

(عکس) زاپاتا رسما شاگرد مهدی رحمتی شد

بازیکن کلمبیایی با قراردادی رسمی به تیم آلومینیوم اراک پیوست.

به گزارش رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر باشگاه آلومینیوم با هانسل زاپاتا وینگر کلمبیایی سابق باشگاه‌های لا اکیداد کلمبیا و اسلاون بلوپو کرواسی قرارداد امضاء کرد.

این بازیکن ۲۷ ساله که در چهار فصل گذشته برای تیم‌های لا اکیداد کلمبیا، میلوناریوس کلمبیا، شریف تیراسپول مولداوی و اسلاون بلوپو کرواسی به میدان رفته بود، اکنون با عقد قراردادی به مدت دو فصل به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانسل زاپاتا ۱۲ روز قبل وارد ایران شد که پس از موفقیت در تست‌های پزشکی و توافق با باشگاه آلومینیوم، قراردادش را رسمی کرد و به جمع شاگردان سید مهدی رحمتی پیوست.

این وینگر کلمبیایی بعد از اینکه ۶ سال در لیگ این کشور به میدان رفت، فصل ۲۲-۲۰۲۱ را با شریف تیراسپول آغاز کرد و پس از حضور در سه مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا و سه دیدار لیگ مولداوی، راهی اسلاون بلوپو شد و ۲۸ بازی در لیگ یک و سه بازی در جام حذفی کرواسی برای این تیم انجام داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیدمهدی رحمتی باشگاه آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم