Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:24:00 GMT

اختصاص بودجه شاه کلید اجرای پروژه ها در مدیریت شهری

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۵۴۴۳

اختصاص بودجه شاه کلید اجرای پروژه ها در مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شاه کلید اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در استان، اختصاص بودجه در فرجه زمانی مشخص است تا دستگاه‌های اجرایی پروژه‌ها را با کیفیت بالا و سریع انجام دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها سیاوش سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در استان ۴۳ شهر وجود دارد که هیچکدام درآمد پایدار ندارند، اظهار کرد: با توجه به تأمین قیر انجام شده و امکان نداشتن تهاتر قیر برای تأمین آسفالت توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اینکه هزینه پخت، حمل و پخش نیز مستقیماً به عهده آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار می‌رود این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان طرح و نسبت به تخصیص اعتباری بدین منظور پیگیری و اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شاه کلید اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در استان، اختصاص بودجه در فرجه زمانی مشخص است تا دستگاه‌های اجرایی پروژه‌ها را با کیفیت بالا و سریع انجام دهند.

وی با اشاره به لزوم توزیع اعتبارات تملک و دارایی بر اساس شاخص‌ها، افزود: اعتبارات تملک دارایی‌ها و سرمایه‌ای باید بر اساس فصل و برنامه و با شاخص‌هایی همچون مساحت، جمعیت و عدم برخورداری و محرومیت توزیع شوند تا عدالت در تمام نقاط استان برقرار شود.

کد خبر 595267

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری چهارمحال و بختیاری اختصاص بودجه رییس شورای شهر پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان

شهردار خوی از مسیرگشایی در بافت فرسوده و قدیمی این شهر با هدف کاهش ترافیک خبر داد و گفت: اجرای پروژه‌های مسیرگشایی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با توجه به اقدامات عمرانی شهرداری خوی شامل احداث کمربندی و مسیرگشایی در ۵ نقطه از بافت فرسوده شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها پاسخی به مطالبات مردمی در راستای کاهش ترافیک است.

وی افزود: همچنین با اجرای این پروژه‌ها در راستای بازآفرینی شهری اقدام و سعی داریم که مناطق کم برخوردار خوی نیز توسعه یابند.

شهردار خوی با اشاره به عملیات احداث کمربندی شهید سلیمانی گفت: کمربندی شهید سلیمانی به طول ۶ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت که هر مسیر آن چهار بانده بوده و احداث آن موجب کاهش ترافیک خواهد شد.

نصرالله‌پور با اشاره به پروژه‌های مسیرگشایی در راستای کاهش ترافیک شهری توسط مدیریت‌شهری خوی تصریح کرد: مسیرگشایی ادامه شیخ نوایی، بهشتی شمالی، پشت پارک ملت منتهی به جمشیدآباد از جمله این پروژه‌ها است با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 750525

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه