Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ همه در جریان هستید این باشگاه دچار چالشی شد و محرومیت سنگینی داشت از نونهالان تا بزرگسالان نمی‌توانست یارگیری کند. با این شرایط مدیریت و سکان‌داری کردند. نکونام این تیم را حفظ و رهبری کرد. تیم با کمک رسانه‌ها و روحیه‌ای که آنها دادند به حرکت خودش ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در جام‌هایی که به دست آمد رسانه‌ها سهم بسزایی دارند. خودمان هم هر کجا کم آوردیم با رسانه‌ها درد و دل کردیم و آنها راه را برای ما باز کردند و به مسیر حرکت‌مان ادامه دادیم. خواستم یک گزارش کل بدهم که چگونه حرکت کردیم. جواد نکونام درباره مسائل فنی توضیح خواهد داد. در بحث نقل و انتقالات و بازیکن‌گیری یک عذرخواهی بدهکار هستم. شرمنده‌ام چون ما در سکوت حرکت کردیم. اگر دنبال بازیکن مطرحی بودیم اسمش را می‌آوردیم کار جذب او سخت می‌شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بعضا از ما گله داشتید که چرا اطلاع‌رسانی نمی‌شود اما در سکوت کار بهتر انجام می‌شود و وقتی کار تمام شد اعلام کردیم. به عنوان مثال پاتوسی پست خداحافظی گذاشت و رفت و تمام شد ولی ما لو ندادیم که امضایی از او گرفتیم و شاید خودش هم نمی‌دانست. با کمک جواد نکونام قبلا حرکتی زدیم. خیلی از تیم‌ها به دنبالش و روی مخش بودند، با قیمت‌های بیشتر و او هم تحریک شده بود که برود. حتی وقتی گفتیم بیا حضور صحبت کنیم پست خداحافظی گذاشت ولی الان در جمع ما حضور دارد. بالاخره جواد نکونام با روش‌های خودش گوشمالی کوچکی به او داد چون این حرکت و این خداحافظی نباید انجام می‌شد.

گرشاسبی تصریح کرد: اگر می‌گفتیم پاتوسی قرارداد دارد آنها با وکیلش صحبت می‌کردند و پاتک می‌زدند و می‌توانست برود ولی با همان حرکت او را آوردیم امضای اصلی را گرفتیم و کار تمام شد. شرایط نقل و انتقالات مانند شطرنج است اگر مهره‌ای را اشتباه بازی کنید می‌بازید و آسیب می‌بینید. بنابراین خدا را شاهد می‌گیرم که وقت گذاشتیم. حواس‌مان به حواشی و مسائل جانبی بود تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. مطمئنا انتقاداتی دارید و حق‌تان است اما توان‌مان همین شرایطی بود که در آن قرار گرفتیم. از شنبه که استارت اصلی زده شود باز هم به کمک شما نیاز داریم تا تیم بدرخشد. در درخشش فولاد و همه باشگاه‌های خوزستان بالاخره سهم معنوی زیادی هم به رسانه‌ها می‌رسد.

وی ادامه داد: وقتی خوزستان در ورزش نتیجه بگیرد هر کجا بروید شما را می‌شناسند. خسته نباشید می‌گویند و تشکر می‌کنند که حال ورزش خوب است. وقتی حال ورزش و تیم‌ها خوب باشد حال رسانه‌ها هم خوب است با جام‌هایی که جواد نکونام آورد نشاط و شور و هیجان به وجود آمد جا دارد از کانون هواداران هم تشکر کنم که همیشه حواس‌شان است. تیم‌های رقیب کارهایی برای تخریب می‌کنند اما بلافاصله پاسخ دادند و اطلاع‌رسانی کردند تا توانستیم حرکت رو به جلوی خودمان را ادامه بدهیم.

نکونام: رسانه‌ها به ورزش و فوتبال رونق می‌دهند

در ادامه جواد نکونام اظهار داشت: رسانه‌ها به ورزش و فوتبال رونق می‌دهند بودن رسانه‌ها باعث دلگرمی ما، انعکاس اخبار، شرایط خوب یا بد یا حاشیه‌ای فوتبال ما می‌شود. این‌ها همه نیازهای فوتبال است که سال‌های سال همه آنها را دیده‌ام. ایام محرم را خدمت مردم عزیز کشور تسلیت می‌گویم و روز خبرنگار را هم با تأخیر تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله هر کجا هستند بهترین‌ها برای‌شان اتفاق بیفتد امیدوارم در این کار سخت و طاقت‌فرسا به خصوص در حوزه فوتبال موفق باشند. امیدوارم امسال هم مثل سال‌های قبل تیم خبرنگاران بیایند و آنها را ببریم و بروند! آنها مدام می‌آیند و می‌بازند و هر چقدر تقویت شوند باز هم نمی‌توانند ما را ببرند!‌ فصل سختی را پیش‌رو داریم و امیدوارم کنار هم موفق باشیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد خوزستان ل جواد نکونام پاتوسی جواد نکونام رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور

ترکیب ۱۱ نفره شاگردان نکونام برای دیدار مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل تراکتور صف‌آرایی می‌کند. جواد نکونام سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

این دیدار با قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها