Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:54:33 GMT

طلسم ستاره رئال مادرید امشب خواهد شکست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۵۵۷۵

طلسم ستاره رئال مادرید امشب خواهد شکست؟

به گزارش "ورزش سه"، سه سال پیش بود که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد برای خرید ادن هازارد از چلسی به توافق دست یافته است. اما در این مدت او حتی یک خاطره خوب برای هواداران خلق نکرده و فرصت بازی در سه فینال را نیز از دست داده است. اولین فرصت برای این ستاره بلژیکی، بازی سوپرکاپ اسپانیا 2020 بود که رئال مادرید در ضربات پنالتی اتلتیکو مادرید را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع ادن هازارد در حال ریکاوری از مصدومیتی بود که در مسابقه لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن متحمل شده بود و به همین علت او شانسی برای حضور در فینال برابر رقیب همشهری نداشت.

فصل گذشته نیز رئال مادرید در دو فینال دیگر مقابل اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا و در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول به میدان رفت. ادن هازارد در هیچ یک از این دو دیدار شرایط خوبی نداشت و کارلو آنچلوتی ترجیح داد از ستاره گران قیمت ترکیب خود استفاده نکند. اما حالا این ستاره خلاق به همراه دیگر هم تیمی‌هایش برای دیدار فینال سوپرکاپ مقابل اینتراخت فرانکفورت به هلسینکی سفر کرده است. کارلو آنچلوتی اخیرا به صراحت اعلام کرد برای فصل آینده روی هازارد حساب می کند و عملکرد این بازیکن در مسابقات پیش فصل، باعث خوش بینی در اردوی تیم نسبت به احتمال درخشش او در فصل جدید شده است.

کارلتو آنچلوتی قصد دارد که از هازارد به عنوان مهاجم دوم برای پر کردن جای خالی کریم بنزما در موارد اضطراری استفاده کند. ادن هازارد در طول تور ایالات متحده در پست کاذب شماره 9 بازی کرد و احتمال دارد شاهد حضور این بازیکن در مسابقه امشب برابر فرانکفورت باشیم. البته تقریبا تردیدی وجود ندارد که او جایی در ترکیب ثابت رئال مادرید برای این دیدار نخواهد داشت، اما شاید شاهد حضور او در زمین در نیمه دوم باشیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم