Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:10:38 GMT

اجرای ۳۱ کیلومتر از پروژه راه آهن جهرم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۵۷۳۵

اجرای ۳۱ کیلومتر از پروژه راه آهن جهرم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن شعبانی عصر چهارشنبه در بازدید از کارگاه و مسیر اجرای پروژه راه آهن جهرم، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر کار اجرایی ۳۱ کیلومتر از مسیر طراحی شده راه آهن جهرم در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۳۵ عدد ماشین آلات راه سازی در این پروژه در حال فعالیت هستند، افزود: خوشبختانه با تاکیداتی که به پیمانکار و مشاوره شده است بیش از ۹۵ درصد از پرسنل شاغل در این پروژه بومی شهرستان‌های جهرم و خفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه جهرم بیان داشت: تا امروز حجمی معادل ۱۲۵ هزار متر مکعب خاک برداری و ۱۶ هزار متر مکعب خاک ریزی در این پروژه انجام شده و در کنار این اقدامات بحث معارض‌های در مسیر نیز در حال پیگیری است.

کد خبر 5560267

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم راه آهن قطار محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان