Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رحیمی‌روشن؛ رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اهانت یکی از سران فتنه به شهید مدافع حرم، سردار همدانی اظهار کرد: شهید سرلشکر همدانی نقش مهمی در سرکوبی تروریست‌ها و داعش در سوریه و به تبع آن در عراق و ایران داشت.

وی با بیان اینکه شخصی که به نقش سردار همدانی در نابودی داعش در سوریه و عراق اهانت کرده، منویات درونی و فکری خود و همفکرانش را آشکار کرده است گفت: سران فتنه به خاطر یک دروغ بزرگ با عنوان تقلب و نادیده گرفتن تفاوت رای ۱۱ میلیون نفر، هشت ماه کشور را به دامن آشوب راندند و باعث ریخته شدن خون‌های زیادی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان تاکید کرد: فتنه ۸۸ در درجه اول اقدام و حمله علیه جمهوریت نظام و نادیده گرفتن رای مردم و در درجه دوم حمله به اسلامیت نظام بود.

رحیمی‌روشن با مقایسه برخورد رأفت‌آمیز نظام اسلامی با عوامل فتنه ۸۸ و برخورد حکومت اردوغان با عوامل کودتای ترکیه عنوان کرد: در کودتای ترکیه‌ صدها هزار نفر از کسانی که ظن کودتا یا همکاری با کودتا می‌رفت، دستگیر، زندانی و از کار برکنار شدند اما در فتنه ۸۸ و در نظام جمهوری اسلامی ایران، سران فتنه مورد رافت نظام قرار گرفتند و امکانات رفاهی را در این سالها داشته و دارند.

وی با بیان اینکه یک سال و نیم یعنی تا مقطع ۲۵ بهمن ۸۹ کسی با سران فتنه کار نداشت و به زندگی عادی مشغول بودند کما اینکه الان نیز زندگی عادی خود را دارند گفت: بعد از آغاز تحولات کشورهای عربی که رسانه‌های غربی آن را «بهار عربی» می‌نامیدند و در ادبیات سیاسی کشور «بیداری اسلامی» نامیده می‌شد، آمریکایی‌ها، در انحراف این نهضت تلاش‌ کردند و سرانجام توانستند این جریان انقلابی را در سوریه معکوس کنند. 

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان ادامه داد: آمریکا این جریان را که در واقع انقلابی علیه حکومت‌های وابسته به غرب بود در سوریه منحرف کرد و تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا جنگ داخلی این کشور را آغاز کردند که  یکی از کشورهای مهم ضد رژیم صهیونیستی را نابود کنند.

  رحیمی‌روشن ادامه داد: نتیجه و برونداد آن شکل‌گیری سازمان مخوف، تروریستی، جهنمی و قسی‌القلبی به نام داعش بود که اگر مدافعان حرم کشور و برخی از کشورهای دیگر تحت هدایت و سازماندهی فرزندان ایران اسلامی نبودند، داعش اهداف بلندمدتی داشت و نقشه‌هایی چاپ کرده بود که تمام خاورمیانه را در بر می‌گرفت و حتی ایران را از صحنه جغرافیا محو می‌کرد. 

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی یکی از اشخاصی بود که به عنوان یک نابغه نظامی در سرکوبی جریان تروریستی نقش اساسی داشت گفت: خیلی نباید تعجب کرد که چرا میرحسین موسوی دست به اهانت زده و سیاست‌های نظام را زیر سئوال می‌برد؛ زیرا سوابق این فرد قبل و بعد انقلاب نشانگر شخصیت خاص اوست.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان بیان کرد: میرحسین موسوی قبل از انقلاب  اسلامی نیز فعالیت مبارزاتی خاصی از خود به جا نگذاشته و در روزهای آخر جنگ، یعنی دورانی که به وحدت و همدلی نیاز بود، استعفا داد و مدتی خود را پنهان کرد و سرانجام با اخطار امام(ره) دوباره سر کار بازگشت.

رحیمی‌روشن بیانیه اخیر موسوی را به نوعی سوء استفاده از رافت نظام دانست و گفت: اگر مشابه این حرکت در کشوری دیگری بود، حتما این فرد به مجازات سنگینی محکوم می‌شد که متاسفانه سوء استفاده از این رافت اسلامی سبب شده سالها بعد از آن واقعه بیانیه‌ای صادر کند.

وی اضافه کرد: این بیانیه در سایت‌های خارج‌نشین و در سایت‌هایی که در خارج از کشور به روز می‌شوند، منتشر شده و به سرداری که محبوب دلهای ایران، محور مقاومت و محور مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه است، این گونه اهانت شده و کلمات ناشایستی به کار برده شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه موسوی از امکانات نظام استفاده می‌کند و اگر رافت و بخشش نبود الان باید در وضعیت دیگری قرار داشت عنوان کرد: از منظر اخلاقی، سیاسی، ملی و امنیتی اقدام این فرد بسیار سخیف است، ضمن اینکه به نظر می‌رسد او را کانالیزه کردند و بیانیه‌ای برایش تنظیم و در خارج از کشور منتشر کردند.

وی با اشاره به اینکه کار موسوی خودزنی است و بیشتر خود این فرد را در تاریخ بدنام می‌کند همانطور که تاکنون نیز بدنام شده است افزود: متاسفانه با وجود سابقه‌ای که حداقل به ظاهر در دوران جنگ داشته و خود را وزیر امام(ره) می‌دانسته، نشان می‌دهد عاقبت به خیر نشد و لجاجت کودکانه‌اش سبب شده که نام نیکی از خود در تاریخ بر جای نگذارد.

رحیمی‌روشن با تاکید به اینکه مردم فرق خادم و خائن را می‌دادند، همانطور که در فتنه ۸۸، متوجه قضایا شدند و از اطراف این شخص و سردمداران فتنه پراکنده شدند خاطرنشان کرد: توطئه علیه نظام اسلامی و یارگیری در داخل، همچنان از طریق دشمن دنبال می‌شود و قطعا ملت بزرگ ایران هوشیارند و نسبت به لجن پراکنی‌هایی جریان فتنه، واکنش مناسب نشان خواهند داد.

وی گفت: همانطور که تاکنون ثابت شده کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند و در برابر نظام اسلامی، خواست مردم و خون شهدا ایستادگی کردند، عاقبت به خیر نشدند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان در پایان از جریان موسوم به اصلاح‌طلب که معمولا خود را به نظام و انقلاب وفادار می‌دانند خواست در صورت صداقت در مدعای خود از این حرکت ضد ملی و ضد انقلابی میرحسین موسوی اعلام برائت  کنند.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سردار همدانی مقابله با فتنه 88 میرحسین موسوی سردار همدانی رحیمی روشن سران فتنه فتنه ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود