Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش سازمان لیگ در اطلاعیه عجیب و متناقضی اعلام کرد به دلیل مشکل در سامانه های بلیت فروشی تا اطلاع ثانوی بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود...

بازی های لیگ برتر تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، در بیانیه سازمان لیگ آمده که بازی های لیگ بدون تماشاگر آغاز می شود و بهانه مسئولان در این بیانیه هم مشکل در سامانه بلیت فروشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سایت بلیت فروشی بازی استقلال - سپاهان یکی از بهترین روزهای خود را از لحاظ سرویس دهی داشت و برای اولین بار هواداران بدون مشکل در حال خرید بلیت بودند اما ناگهان بلیت فروشی متوقف شد و چیزی که مسلم است این که دلیل برگزاری بازی ها بدون تماشاگر رعایت نشدن یکسری از الزاماتی است که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون برای برگزاری لیگ ابلاغ کرده اند، الزاماتی که همه خوب می دانند شامل چه بندهایی است و در همین راستا نیز ظاهرا در این بین مشکل در سامانه های بلیت فروشی فقط ظاهر قضیه است و مسئولان برگزاری بازی ها احتمالا به دنبال زمان خریدن هستند تا راهی برای دور زدن و نه حل کردن الزامات مذکور پیدا کنند.

رعایت نکردن این الزامات می تواند منجر به تعلیق فوتبال ایران شود و به همین دلیل اشکال در سامانه های بلیت فروشی فعلا تنها بهانه مناسب برای به تعویق انداختن رسیدگی به این الزامات بود. فراموش نکنید اگر بازی ها با حضور تماشاگر برگزار می شد و الزام فیفا رعایت نمی شد، هیچ توجیه ای برای این کار نداشتیم اما وقتی ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد، می توان این گزارش را به فیفا ارائه کرد که به دلیل مشکل سامانه بلیت فروشی، باشگاه ها فعلا نمی توانند پذیرای تماشاگران خود باشند.

اخبار داغ 

حذف واژه کمیته استیناف از اطلاعیه سایت فدراسیون فوتبال؛ شیطنت یا اشتباه سهوی؟ یک مادر و دختر در لیگ فوتسال، هم تیمی شدند سوپرلیگ در آفریقا به واقعیت پیوست؛ مسابقاتی با جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری مستند باشگاه آرسنال | آرتتا بروشوری از تخلفات اوبامیانگ تهیه کرده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بدون تماشاگر بلیت فروشی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت

دیدار رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو «یک رکورد تاریخی» ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نشریه مارکا می نویسد که 693.5 میلیون نفر تماشاگر ال کلاسیکو بودند تا «پُرتماشاگرترین مسابقه تاریخ» لقب بگیرد. این بدان معناست که دیدار رئال و بارسلونا را جمعیتی بیش از 8 برابر کشورمان(85 میلیون نفر) در فضای مجازی تماشا کردند.

دیدار ال کلاسیکو هفته گذشته در ورزشگاه برنابئو برگزار شد که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع رئال مادرید به پایان رسید.

نشریه اسپانیایی می نویسد که برای اولین بار در تاریخ فضای مجازی این تعداد از تماشاگران یک مسابقه ورزشی را تماشا می‌کنند تا این بازی ال کلاسیکو در تاریخ ماندگار شود.

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، گران ترین بلیت بازی ال کلاسیکو هزار دلار(تقریبا 64 میلیون تومان) بود که گران تر از بلیت فینال جام جهانی 2022 قطر(600 دلار) است.

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است