Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:04:32 GMT

صدور مجوز ۵ فروشگاه صنایع‌دستی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۲۰۸

صدور مجوز ۵ فروشگاه صنایع‌دستی در یزد

ایسنا/یزد سرپرست معاونت صنایع‌دستی استان یزد از صدور پنج پروانه فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی برای اولین بار در این استان خبر داد.

"عبدالمجید عربی" امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و واگذاری آن به استان‌ها و با استناد به بند پ و تبصره یک ماده سه «قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی» مصوب مجلس شورای اسلامی مجوز فعالیت پنج فروشگاه صنایع‌دستی در استان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت صنایع‌دستی استان با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل فوق صدور پروانه فعالیت فروشگاه‌های صنایع‌دستی برای فروشگاه‌های صنایع‌دستی ایرانی تا اطلاع ثانوی به‌صورت رایگان ابلاغ‌شده است، افزود: هدف از تدوین این دستورالعمل، کمک به عرضه آسان صنایع‌دستی ایرانی است، لذا فروشگاه‌هایی که این مجوز را دریافت کنند، از تسهیلات مالی وزارت خانه نیز در کنار فراهم شدن شرایط فعالیت آسان برخوردار می‌شوند.

عربی با تأکید بر تسریع امور مربوط به صدور مجوز فعالیت فروشگاه‌ها، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به حوزه معاونت صنایع‌دستی استان مراجعه و یا با شماره تماس ۳۵۳۶۲۰۳۷۷۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنایع دستی يزد صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام