Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور داشت، روز دوشنبه ۱۷ مردادماه پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش می رود و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می شود. طبق ادعای سرپرست تیم ملی جوانان، محمد امین روستایی پس از پایان تمرینات تیم ملی، برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی می رود، اما پس از مدتی بی‌هوش روی زمین می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق حاضرین در سالن تمرین سریعاً با اورژانس تماس گرفته  و روستایی بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود، اما متاسفانه در بیمارستان طبق تشخیص پزشکان مشخص می شود که او دچار ضایعه مغزی شده و با وجود جراحی و تلاش کادرپزشکی، متاسفانه امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه وی دارفانی را وداع کرد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان در واکنش به این سوال که خبر مرگ عضو تیم ملی جوانان واقعا شوک کننده بود، چه اتفاقی برای روستایی در اردوها رخ داده است، گفت: از دست دادن محمد امین روستایی عضو تیم ملی جوانان واقعا دردناک بود. همه ما از حادثه ای که رخ داده شوک شده ایم و منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم، چون واقعا علت مرگ مغزی را هنوز نمیدانیم.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه افزود: طبق صحبت‌های سرپرست تیم ملی، او در تمرینات اردوی تیم ملی به شکل عادی تمرین می‌کرده و بیکباره احساس سردرد می‌کند و بعد از آن به حالت بیهوشی می‌رود. هنوز کسی واقعا علت مرگ او را نمی‌داند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در طول تمرین ضربه‌ای به سر این بوکسور خورده است که باعث مرگ مغزی شده است، گفت: خیر در رابطه با این موضوع بنده از مربیان تیم ملی سوال کردم، آنها مدعی شدند که هیچ ضربه‌ای به سر این بوکسور وارد نشده است. آنها مدعی شدند که اصلا روز حادثه تمرین به شکلی فیزیکی بین بوکسورها انجام نشده و در واقع فقط تمرینات آماده‌سازی در اردوی تیم ملی انجام شده است. به هیچ عنوان ضربه‌ای نیز به سر او وارد نشده است.  

رئیس فدراسیون بوکس در پایان صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: روستایی در حالت بیهوشی بوده و با همان شرایط راهی بیمارستان شده است. رضا مهدی‌پور سرمربی تیم ملی می‌تواند در مورد این موضوع توضیحات کامل‌تری را ارائه کند. در هر صورت ما هم منتظر جواب نهایی پزشکی قانونی هستیم.

کد خبر 697006 برچسب‌ها بوکس خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بوکس خبر مهم تیم ملی جوانان ضربه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا