Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن پیام تسلیت حجت الاسلام موسی پور به شرح زیر است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی «زید عزه»
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم؛
خبر درگذشت پدر بزرگوار جناب عالی موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب فقدان آن پدر مؤمن و پارسا را خدمت جناب عالی و تمامی همرزمان و بستگان و بیت محترم تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم که مقارن با عاشورای حسینی به دیدار معبود خود شتافت، غفران و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و شهدای کربلا و برای جناب عالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین مسألت دارم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود