Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:12:34 GMT

۸ فرنگی کار خوزستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۳۳۹

۸ فرنگی کار خوزستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام کادر فرنگی تیم ملی، هشت کشتی گیر و یک مربی از خوزستان به یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان دعوت شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم «پویا دادمرز» از ایذه، در وزن ۶۰ کیلوگرم «مهدی محسن نژاد» از بهبهان و «پویا ناصر پور» از اندیمشک، در وزن ۶۷ کیلوگرم «حجت رضایی» از دزفول، در وزن ۷۲ و ۷۷ کیلوگرم «رضا ساکی» و «علیرضا عبدولی» از اندیمشک و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم «امیر قاسمی منجزی» از اهواز و «امین میرزازاده» از گتوند به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «سینا طالب وند» از گتوند به عنوان مربی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شده است.

این مرحله از اردو از ۲۳ مرداد تا ۲ شهریورماه سال جاری در خانه کشتی شهید صدرزاده مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5560123

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش خوزستان کشتی فرنگی اردوی آماده سازی محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران

ایسنا/خوزستان تیم کشتی فرنگی نونهالان خوزستان در رقابت های کشوری به مقام دوم رسید.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان کشور ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران به پایان رسید که تیم استان خوزستان با کسب ۱۱۹ امتیاز تیمی و کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۷ مدال برنز، در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی به مدال طلا رسیدند، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی گله و در وزن ۷۵ کیلوگرم نوید سعیدیان صاحب گردن آویز نقره شدند.

همچنین در وزن ۳۵ کیلوگرم مهدی چاره اندیش، در وزن ۳۸ کیلوگرم علی اسماعیلی لیوسی، در وزن ۴۱ کیلوگرم محمدامین خشنودفر، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمهدی حاجیوند، در وزن ۵۲ کیلوگرم علیرضا حیدری، در وزن ۶۸ کیلوگرم محمدجواد عبدولی و در وزن ۸۵ کیلوگرم امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی