Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال تهران بلیت‌های فروخته‌شده به هواداران این تیم که قصد حضور در دیدار آبی‌ها برابر سپاهان را داشتند، مسترد می‌کند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ساعتی پیش در اطلاعیه‌ای با اشاره به اشکالات سامانه بلیت‌فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها اعلام کرد که مسابقات هفته نخست فصل جدید لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو شدن حضور تماشاگران این پرسش را مطرح کرد که تکلیف آندسته از هوادارانی که پیش از این اطلاعیه اقدام به خریداری بلیت کرده بودند، چه خواهد شد؟

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به تماس خبرنگار ایرنا اعلام کرد که در این‌باره بعدا صحبت می‌کند.

در اطلاعیه سازمان لیگ به این موضوع اشاره شده که بررسی‌های صورت‌گرفته از سامانه بلیت‌فروشی الکترونیکی باشگاه‌های لیگ برتر از وجود اشکالات متعدد حمایت دارد و در نتیجه تا برطرف شدن این مشکلات، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما پیگیری خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که قرار است ظرف روزهای آینده نشست‌هایی با حضور نمایندگان باشگاه‌ها و سازمان لیگ برگزار و چالش‌ها و موانع موجود برطرف شود تا از هفته دوم لیگ برتر تماشاگران فرصت حضور در ورزشگاه را پیدا کنند.

اطلاعیه سازمان لیگ در حالی منتشر شد که سامانه بلیت‌فروشی دیدار استقلال و سپاهان از ساعت ۱۴ امروز باز شده بود و علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه، ۷ هزار بلیت خریداری کرده بودند.

باتوجه به اینکه بلیت‌فروشی دیدارهای خانگی استقلال در اختیار آبی‌ها است، این باشگاه موظف است پول‌ بلیت‌های فروخته‌شده به تماشاگران را به آنها برگرداند.

دیدارهای هفته نخست بیست‌ودومین دوره لیگ برتر روزهای جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد و استقلالی‌ها در نخستین بازی در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰دقیقه روز جمعه پذیرای طلای‌پوشان هستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت سازمان لیگ فوتبال صادق درودگر ورزشگاه آزادی مشرق باشگاه استقلال تهران استقلالی ها خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بلیت فروشی سازمان لیگ لیگ برتر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا با فروش ۱۸۰ کیلو طلا به پایان رسید و با این حساب در ۲۱ حراج ۲.۹ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!