Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@17:13:35 GMT

حمایت ۱۳ میلیارد تومانی تهرانی ها از نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۵۹۹

حمایت ۱۳ میلیارد تومانی تهرانی ها از نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، گفت: مردم استان تهران در سه ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه برای رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت کرده‌اند. محمد دهرویه با تشریح فعالیت‌های اداره امور اجرایی مشارکت‌های مردمی این اداره کل، افزود: مردم خیّر در ۳ ماهه سال جاری بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه نقدی پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ۱۱۱ هزار و ۷۵۵ مشترک نیز از طریق QR کد صدقات خود را پرداخت کرده‌اند، بیان کرد: میزان صدقات مردمی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

دهرویه، یادآور شد: مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد استان تهران نیز ۸ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان صدقه جذب و برای معیشت خانواده‌های نیازمند هزینه کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با تأکید بر اینکه، کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون۳۲۳ هزار و ۴۸۰ صندوق صدقات فعال در استان تهران وجود دارد که از این تعداد ۲۸۴ هزار و ۹۹۱ صندوق در اختیار مشترکان خانگی و مابقی در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.   بیشتر بدانید: باز هم سیل، ویرانی، مرگ و بی برنامگی


وی از آمادگی دفاتر ۳۶ گانه کمیته امداد استان تهران و حدود ۱۰۰۰مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیّران می‌توانند از طریق اسکن کد (QR درگاه پرداخت الکترونیکی) شماره‌گیری تلفن گویای ۷۳۵۵، کد # ۰۲۱ *۸۸۷۷ * کمک‌های خود را واریز کنند.

دهرویه با بیان اینکه QR کد از روش‌های نوین پرداخت صدقه است که مشترکان از طریق اسکن کد مشخص، می‌توانند به آسانی صدقات خود را به نیت خانواده‌های نیازمند پرداخت کنند در سال جاری برنامه ریزی‌های لازم در مورد ارائه QR کد به مشترکان حقیقی و حقوقی انجام شده و ادارات تابعه استان تهران آمادگی دارند QR کد تولید و در اختیار خیّران حقیقی و حقوقی برای پرداخت صدقات قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صدقه کمیته امداد تهران توسعه مشارکت کمیته امداد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد