Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:59:34 GMT

ماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال صاحب نماینده شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۶۳۳

ماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال صاحب نماینده شد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از توافق نهایی میان مالک باشگاه شاهین بندر عامری با مالک و مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر امتیاز دسته اولی باشگاه شاهین بندر عامری به صورت رسمی به خلیج فارس بندر ماهشهر واگذار شد.

با واگذاری امتیاز شاهین بندر عامری به خلیج فارس بندر ماهشهر تعداد نمایندگان خوزستان در فصل جدید رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور به عدد سه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال خوزستان، پرسپولیس خوزستان (استقلال ملاثانی) دیگر نمایندگان استان در رقابت‌ها هستند.

مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد که تیم استقلال خوزستان در هفته نخست میزبان شهرداری همدان است و دومین نماینده خوزستان باید مقابل تیم خلیج فارس بندر ماهشهر به میدان برود.

با توجه به اینکه وضعیت مالکیت باشگاه استقلال ملاثانی مشخص نشده است، کمیته مسابقات از عنوان «نماینده خوزستان» در جدول قرعه‌کشی استفاده کرد و در روزهای آتی مشخص خواهد شد که از بین دو تیم استقلال ملاثانی و پرسپولیس خوزستان کدام یک مجوز شرکت در مسابقات را دریافت می‌کند.

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد که ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود خواهند کرد و ۳ تیم به رقابت‌های دسته دوم پایین‌تر سقوط می‌کنند.

کد خبر 5560383

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ماهشهر لیگ دسته اول فوتبال ورزش خوزستان محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان خلیج فارس بندر ماهشهر دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بندر دیلم پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم ظهر دوشنبه در این آئین اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس نماد اقتدار ملت و امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است.

محمد اسدی افزود: محیطی عاری از زباله به ویژه در سواحل این شهرستان همواره باید در برنامه‌های ادارات و دوست داران محیط زیست باشد.

وی بیان داشت: پاکسازی ساحل این بندر به مناسبت روز ملی خلیج فارس و همزمان با هفته زمین پاک انجام شده و باید با برنامه ریزی و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و فعالان محیط زیستی همواره این اقدام پسندیده تداوم داشته باشد.

این برنامه به همت اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر دیلم، بنیاد رشد استان بوشهر، شبکه بهداشت و مدرسه غیر دولتی فردای سبز با حضور دانش آموزان این مدرسه انجام شد.

کد خبر 6091967

دیگر خبرها

  • حسن روشن: نام باشگاه استقلال را نباید تغییر داد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد