Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:17:57 GMT

مدیران بایرن در مراسم یادبود اسطوره هامبورگ

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۶۹۳

مدیران بایرن در مراسم یادبود اسطوره هامبورگ

به گزارش "ورزش سه"، اووه زیلر یکی از بزرگترین اسطوره‌های فوتبال آلمان بود که تقریبا همه دوران حرفه‌ای‌اش را در هامبورگ سپری کرد. او بین سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۷۲ برای هامبورگ بازی کرد و شانزده سال نیز پیراهن تیم ملی آلمان غربی را به تن کرد و با این تیم نایب قهرمان جام جهانی ۱۹۶۶ شد.
زیلر سه هفته پیش در ۸۵ سالگی درگذشت و در این مدت چندین بازی به احترام او با یک دقیقه سکوت برگزار شد؛ از جمله در دیدارهای هامبورگ در جام حذفی و بوندس‌لیگای ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز هم باشگاه هامبورگ برای یادبود او مراسمی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه برگزار کرد که مدیران بایرن از جمله هربرت هاینر، رئیس، و الیور کان، مدیر ورزشی باشگاه، هم در آن حضور داشتند. علاوه بر این، فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، نیز یکی از مهمانان بود که به اووه زیلر ادای احترام کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز شهر هامبورگ شاهد یک دربی بزرگ بود. هامبورگ میزبان اف سی سن پائولی در هفته 32 بوندسلیگا 2 بود و در نهایت با گل دقیقه 85 روبرت گلاتزل به پیروزی رسید. با این برد ارزشمند، هامبورگ 55 امتیاز شد و امیدهایش برای رفتن به پلی آف حفظ شد.

این واقعیت که آنها هر دو در لیگ دسته دوم بازی می کنند نیز از جذابیت و حساسیت این بازی کم نکرده بود. دیشب اگر سن پائولی صدرنشین برنده می شد، به بوندسلیگا صعود می کرد و هامبورگ را بدون هیچ شانسی برای صعود به پلی آف می گذاشت.

هامبورگ ولی پیروز شد و جشن صعود رقیبش را به تعویق انداخت. سن پائولی با 63 امتیاز، دو امتیاز بیشتر از کیل، پیشتاز است و هامبورگ بعد از دوسلدورف 59 امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!