Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از آناتولی، پارلمان اروپا خطاب به دولت یونان خواستار توضیح درباره حضور نرم‌افزارهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در میان احزاب مخالف دولت یونان و میزان فعالیت آنها شده است.

مجلس قانونگذاری اروپا در حال تدوین قوانینی نظارتی در مواجهه با فعالیت‌ شرکت‌های نرم افزاری جاسوسی اسرائیل و هک غیرقانونی تلفن‌های همراه در این جزیره دریای مدیترانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکتی که در کانون توجه قرار دارد، اینتلکسا (Intellexa)  است که توسط تال دیلیان افسر سابق اطلاعات رژیم صهیونیستی، اداره می‌شود. این شرکت نرم افزار جاسوسی بدنامی تحت عنوان پریدیتور (Predator) تولید می‌کند که اخیراً رسوایی سیاسی در دولت یونان ایجاد کرد و منجر به استعفای رئیس اطلاعات این کشور شد.

روزنامه یونانی قبرس پولیتیس گزارش داد که رئیس کمیته نرم افزار نظارت پارلمان اروپا، سوفی اینت ولد، نامه ای به دیلیان فرستاد و از او در مورد نقش این شرکت در شنود مکالمات تلفنی احزاب سیاسی یونان سوال کرد.

دیمیتریس پاپاداکیس عضو پارلمان اروپا روز سه شنبه خطاب به دولت یونان، خواستار ارائه لیست افرادی شد که توسط نرم افزار مذکور مورد شنود قرار گرفته‌اند.

او همچنین از دولت خواست تا روشن کند که آیا درست است که احزاب سیاسی چنین سیستم های جاسوسی را خریداری کرده اند.

برچسب‌ها یونان نرم افزار رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یونان نرم افزار رژیم صهیونیستی یونان نرم افزار رژیم صهیونیستی دولت یونان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

منبع:  مشرق

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا