Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در سال 1354 موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های لیگ تخت جمشید را به دست بیاورد، این در حالی بود که سال گذشته تاج قهرمان شده بود

در مسابقات لیگ سوم تخت جمشید، 16 تیم در مسابقات شرکت کردند و برای اولین بار لیگ ایران با این تعداد تیم برگزار شد.

به گزارش طرفداری، در این مسابقات پرسپولیس توانست عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داده و برای سومین بار قهرمان مسابقات فوتبال لیگ ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات تیم های فوتبال برق شیراز، تراکتور تبریز، ابومسلم مشهد و دارایی تهران برای اولین بار در مسابقات فوتبال لیگ شرکت کردند.

تیم پرسپولیس که جوانگرایی کرده بود با ترکیب جوان کار خود را با همایون بهزادی شروع کرد اما در ادامه کار، بیوک وطنخواه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد.

پرسپولیس که در سال 1354 حسین کلانی، جعفر کاشانی، محراب شاهرخی، مسیح نیا، بیوک وطنخواه، هادی طاووسی و... را از دست داده بود، با نفرات تازه و جوانی مثل محمد دادکان، محمد زادمهر، بیژن ذوالفقارنسب، جهانگیر فتاحی، یعقوب فاطمی مقدم و... مسابقات را آغاز کرد.

بازیکنان پرسپولیس سال 54 عبارت بودند از:

دروازه بان ها: بهرام مودت، حسین قراخانلو، محمدرزمجو

مدافعان: یعقوب فاطمی مقدم، بیژن ذوالفقارنسب، جواد الله وردی، ابراهیم آشتیانی، محمد دادگان، رضا وطنخواه

خط میانی: علی پروین، اصغر ادیبی، فریدون معینی، ایرج سلیمانی، محمد خلعتبری، اسماعیل حاج رحیمی پور

خط حمله: همایون بهزادی (تا 8 بازی اول او هم مربی بود، هم بازیکن)، جهانگیر فتاحی، محمد زادمهر، محمود خوردبین، صفر ایرانپاک

اخبار داغ 

حذف واژه کمیته استیناف از اطلاعیه سایت فدراسیون فوتبال؛ شیطنت یا اشتباه سهوی؟ یک مادر و دختر در لیگ فوتسال، هم تیمی شدند سوپرلیگ در آفریقا به واقعیت پیوست؛ مسابقاتی با جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری مستند باشگاه آرسنال | آرتتا بروشوری از تخلفات اوبامیانگ تهیه کرده بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس