Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@12:14:32 GMT

روش جدید محاسبه قیمت پایه شمش فولاد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۹۴۶

روش جدید محاسبه قیمت پایه شمش فولاد اعلام شد

مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای نحوه محاسبه قیمت پایه مقاطع فولادی را ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از بورس کالای ایران، در این اطلاعیه آمده است که از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ قیمت پایه محصولات مقاطع فولادی (تیرآهن، میگرد، نبشی و ناودانی) با در نظر گرفتن بازه مثبت و منفی سه درصد قیمت کشف شده دو هفته قبلی محاسبه و اعمال خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره ۱- در صورت عدم عرضه در دو هفته قبل توسط هریک از عرضه کنندگان، قیمت پایه بر اساس کمترین قیمت محاسبه شده لحاظ خواهد شد.

تبصره ۲- حداقل قیمت پایه کالای میلگرد، ۱۱ درصد و تیر آهن، ۱۴ درصد بالاتر از قیمت کشف شده شمش بلوم در همان هفته لحاظ خواهد گردید.

کد خبر 595367

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شمش فولاد شمش فولادی خرید شمش فولادی بورس کالا تالار معاملات بورس کالا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت