Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:03:41 GMT

وکیل مصطفی تاجزاده: تاجزاده در دادگاه حاضر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۹۷۹

وکیل مصطفی تاجزاده: تاجزاده در دادگاه حاضر نمی‌شود

هوشنگ پوربابایی در گفت وگو با خبرنگار جماران، گفت: امروز جهت ملاقات با آقای تاجزاده به زندان اوین مراجعه کردم و در پی درخواست ملاقاتی که به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تقدیم شده بود با موافقت دادگاه محترم دستور ملاقات صادر و وقت ملاقاتی با موکل تنظیم شد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم، موکل به سالن ملاقات مراجعه کردند و به دلیل اینکه ملاقات در اتاق کابین و به صورت غیر حضوری برگزار می شد، این موضوع مورد اعتراض موکل قرار گرفت و به خاطر همین مسأله آقای تاجزاده حاضر به انجام ملاقات و ادامه گفتگو نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری گفت: موکلم اعلام کردند که حاضر به انجام گفتگو با وکیل خود در چنین شرایطی نیستند و در نتیجه سالن ملاقات را به همین دلیل ترک نمودند و اعلام کردند که در دادگاه حاضر نخواهند شد و از حق دفاع خودشان (تا این لحظه) صرف نظر می‌کنند.

پوربابایی با بیان اینکه دلیل کابینی بودن ملاقات را پیگیری کرده است، گفت: پس از بررسی موضوع، مسئولین محترم زندان اعلام کردند که بر اساس دستورالعملی که از طرف زندان یا  دادیار ناظر بر زندان به آنها ابلاغ شده، به علت جلوگیری از شیوع کرونا امکان ملاقات حضوری میسر نیست.

وی افزود: آن چیزی که از درجه اهمیت برخوردار بود این است که آقای تاج‌زاده  به علت مواضعی که قبلا اتخاذ کرده بودند و اعتراضی که به روند ملاقات داشتند، اگر چه ملاقات سالهای گذشته بدین صورت نبوده و تمام ملاقات ها حضوری بوده، حاضر به ادامه ملاقات نبودند، بنابراین وکالتنامه هم تنظیم نشد و صراحتا اعلام کردند از حق دفاع خودشان هم صرف نظر و در دادگاه حاضر نمی‌شوند. بنابراین من تنها موفق شدم در چند دقیقه بدون اینکه موضوعات پرونده مطرح و مباحث حقوقی رد و بدل شود، موکل خود را ملاقات کنم.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مصطفی تاجزاده افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اعلام کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹