Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:22:02 GMT

پرداخت کسورات بیمه سلامت بازنشستگان شهرداری رشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۹۸۸

پرداخت کسورات بیمه سلامت بازنشستگان شهرداری رشت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورا با تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: با تمامی مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و محدودیت‌های کرونایی، مردم ولایتمدار رشت با حضور پرشور در تکیه‌های عزاداری به سوگواری برای امام حسین (ع) و یاران باوفایشان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به همزمانی عاشورای حسینی و روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: در روز عاشورا رسالت پیام رسانی حضرت زینب کبری (س) نیز آغاز شد و به درستی و صلابت به تبیین اهداف والای قیام کربلا پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برگزاری مراسم مشترک با هدف تجلیل از خبرنگاران افزود: روز شنبه هفته آینده مراسمی به منظور تقدیر از تلاش‌های فعالان حوزه رسانه برگزار می‌شود.

وی به نامه مدیر کانون بازنشستگان شهرداری رشت اشاره کرد و ادامه داد: در این نامه از تلاش‌های شورا و سرپرست شهرداری رشت پیرامون پرداخت کسورات بیمه سلامت بازنشستگان شهرداری رشت که همواره دغدغه‌ای برای این قشر و مشکل آفرین بود قدردانی کنند.

در این جلسه به پیشنهاد رئیس شورا و با موافقت اعضای شورا جلسه شورای رشت پس از این در روزهای شنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 5560429

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رشت شورای شهر رشت محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدمهدی نیکونژاد خطاب به مدیران و معاونان شهرداری گفت: در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحد‌های ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

وی با اشاره به مأموریت اصلی شهر یعنی ارتقای وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد گردید.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا در حال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از طرح‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار و همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز و به کار گرفته شود.

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند