Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در رابطه با زمان اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان افزود: پیرو اعلام سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر موافقت با اصلاح و افزایش مستمری سایر سطوح مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی، با عنایت به اینکه فرایند پرداخت حقوق از بیستم هر ماه طبق محاسبات و در قالب سامانه‌ متمرکز برای بازنشستگان عزیز انجام می‌گیرد؛ لذا برای اعمال افزایش جدید و نحوه پرداخت و تأمین مالی مربوطه با هماهنگی با کانون‌ها؛ نیازمند زمان هستیم و انشاءلله صدور احکام جدید در شهریورماه انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وی تصریح کرد: از دستور اکید و ویژه رییس‌جمهور محترم برای اصلاح مصوبه هیات دولت محترم و پیگیری‌های معاون اول محترم دولت و همچنین سرپرست محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی که با رویکرد خدمت‌رسانی بهتر و رفع دغدغه بازنشستگان محترم بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی و مصوبه مربوطه انجام پذیرفت؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی همسان سازی بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی همسان سازی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز_ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: امسال این افزایش در برخی مسیرها بیشتر و در بعضی مسیرها کمتر اعمال شده است.

وی افزود: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیرها سه هزار تومان است.

دوستی اضافه کرد: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی تاکید کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

کد خبر 749409

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • بازنشستگان بخوانند/ واریزی بزرگ به حساب بازنشستگان در راه است؟
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل