Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه در حالی به میزبانی شهر قونیه پیگیری می شود که در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در دو بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

در چارچوب برگزاری مسابقات تکواندو، زینب اسماعیلی نماینده وزن ۶۷ - کیلو گرم تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با شکست برابر "فریدا" نماینده آذربایجان به مدال نقره بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی در دور نخست "اوزدا" ازبکستانی و در دور دوم "لوسی" از ترکیه را شکست داده بود و در برابر "فانتسی مرام" از قطر پیروز شد. وی در فینال با "فریدا" از کشور آذربایجان مبارزه کرد و در راند اول و دوم نتیجه را واگذار کرد و با شکست مقابل این هوگوپوش دومین مدال نقره را برای تکواندو کسب کرد.
پیش از این در مسابقات روز دوم غزل سلطانی نقره و محمد صادق دهقانی مدال برنز کسب کردند و دانیال بزرگی نیز حذف شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو بازیهای کشورهای اسلامی مدال نقره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی زینب اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد

تیم بوکس نونهالان میاندوآب در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی در سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750219

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!