Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که سیل بعد از ظهر امروز مناطقی از فیروزکوه را مجددا در بر گرفت گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه تنگه واشی و کمند اعزام شدند.

به گزارش ایران اکونومیست در فیروزکوه، شاهین فتحی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به وقوع مجدد سیلاب در مناطقی ار فیروزکوه اظهار داشت: دقایقی پیش گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کمترین زمان دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام و در حال بررسی وسعت و میزان خسارت و همچنین افراد حادثه دیده احتمالی هستند.

فتحی بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و 3 شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.

هشدار نارنجی ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه

همچنین ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، برای امروز چهارشنبه 19 مرداد هشدار داد.

در ادامه این اطلاعیه ضمن توصیه در زمینه عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها، آمده است، از همه شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود، ضمن اجتناب از فعالیت‌های گردشگری و حضور در حاشیه رودخانه‌ها نسبت به ترددهای درون و برون شهری به ویژه مناطق جنوبی شهر فیروزکوه از جمله چمن کلفور، خیابان تختی و خیابان پاسداران احتیاط لازم را داشته باشند و از توقف در این نقاط خودداری کنند.

ح

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی ، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه