Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به نامه منتشر شده از سوی یکی از سران فتنه با صدور بیانیه‌ای آورده است: جریان اصلاحات موضع صریح خود را درخصوص مرقومه‌ی میرحسین موسوی مشخص کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به نامه منتشر شده از سوی یکی از سران فتنه با صدور بیانیه‌ای آورده است: جریان اصلاحات موضع صریح خود را درخصوص مرقومه‌ میرحسین موسوی مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
تنها چند روز از سالگرد عاشورای ۸۸، پرچم‌های عزاداری آتش گرفته و خاطره‌ی کف و هلهله در خیابان‌های پایتخت‌‌ نگذشته است که شاهد انتشار بخشی از مقدمه‌ی ترجمه‌ی عربی بیانیه‌های جنبش سبز هستیم، که مجموعه‌ای از عبورهای غیرمنصفانه از خط قرمزهای ملی و دینی است.
در این بیانیه از استخدام اوباش در عاشورای ۸۸ سخن گفته شده است، اما خاطره‌ی جمعی جامعه‌ی ایرانی شهادت می‌دهد آنچه که موجب آشوب شد، سخنرانی‌های نسنجیده‌ی برخی نامزدهای انتخابات بود که طی آن آشوبگران مردمی خداجو نامیده شدند که حسین گویان به خیابان آمدند! آقای موسوی نویسنده‌ی این متن، به جای اعلام برائت از هتاکان به اباعبدالله حسین و مقدسات میلیون‌ها ایرانی، سکوت را برگزید و به آتش فتنه دامن زد، او با این عمل خود نشان داد خط قرمزی برای حفظ امنیت داخلی جمهوری اسلامی و مقدسات دینی و ملی ندارد.

برخلاف آنچه در متن ذکر شده الغای معانی اصیل کلمات، خداجو و حسینی نامیدن آشوبگرانی است که انواع هتاکی‌ها را درست در ظهر عاشورا انجام دادند. الغای معنای اصیل کلمات، یک پارچه خطاب قرار دادن آشوبگران با مردمی است که با امید به پای صندوق های رای رفتند و در عین حال پایبند به تعالی ایران بودند.

اهانت به عنوان شریف مدافعان حرم هتک حرمت به کسانی است که با جان خود از حریم امنیت و آرامش ملت ایران و حرم خاندان اهل بیت در برابر داعش و سایر نیروهای تکفیری دفاع کردند‌. ما مردم ایران به یاد داریم روزهایی را که کلمه‌ی منحوس داعش یکی از پرتکرارترین سوژهای خبری در اخبار بین‌المللی بود و رعب و وحشت، جریان عادی زندگی را در کشورهای همسایه از بین برده بود‌ و شاهد جنایت این گروهک تروریستی در داخل مرزهای ایران نیز بودیم. تقلیل دادن حماسه‌ی مرگ داعش توسط فرزندان این مملکت به یک منفعت‌طلبی سیاسی نشان می‌دهد که ایشان صرفا فهمی کانالیزه از وقایع سیاسی جهان و در نتیجه تحلیلی ابتر و ساده‌انگارانه از شرایط کشور دارند.

شهادت هریک از سرداران و سربازان مملکت، همواره فرصتی بود که متفکران این سرزمین از طیف های فکری مختلف را گردهم می‌آورد و نشان می‌داد که تیپ‌های مختلف فکری و فرهنگی علی‌رغم تمام اختلافات در دفاع از کیان ایران اسلامی، یک‌جهت‌اند و خط قرمز‌های مشخصی دارند. تشییع میلیونی پیکر سردار قاسم سلیمانی، جلوه‌ای دیگر از این وفاق و اتفاق بود‌.

اظهارات کنایه‌آمیز و سخیف آقای موسوی درمورد سردار شهید، حاج حسین همدانی نشان داد که خط قرمزی در خصوص امنیت بین‌المللی ملت ایران ندارند.

سردمداری جنبشی اصلاح جویانه به حداقلی از عقلانیت در تحلیل و صداقت با مردم نیاز دارد. این بیانیه‌ی تنها آمیزه‌ای از قضاوت‌های غیرصادقانه و غیر اندیشمندانه‌ای است که تیر خلاصی بر تصور وجود رویکرد اصلاح‌طلب و سازنده وی زده است. به عنوان نماینده‌ای از بدنه جنبش دانشجویی مسلمان به اطلاعتان می‌رسانیم هر رویکردی که با اهداف مکتبی و اصیل انقلاب اسلامی در تناقض بوده و به امنیت ملت ایران آسیبی بزند، مورد قبول جریان دانشجویی و ملت عزیز ایران نبوده و اجازه‌ نخواهیم داد که این مهم با دعواهای سیاسی و جناحی آقایان، خدشه‌ای پذیرد.‌

آقای خاتمی و دیگر چهره‌های جریان اصلاح‌طلبی!


سکوت شما در مواقع ضروری سال‌هاست که ضربه های جبران ناپذیری را بر مردم وارد ساخته است. مرقومه‌ی میرحسین موسوی و امثال آن از تبعات اعمالی است که شما نیز در آن دخیل بودید؛ حال وقت آن رسیده که خود را خارج از گود نبینید و نظر صریح خود را در مورد آن بیان کنید. متوجه باشید که سکوتی این چنین به تایید و تداوم آن منجر می‌شود. به این منظور اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل ضمن محکوم کردن اظهارات بی پایه و اساس آقای میرحسین موسوی، از چهره‌های جریان اصلاحات دعوت می کند تا موضع خود را در خصوص متن منتشر شده که با اصول فکری یک حزب سیاسی‌ مبتنی بر عقلانیت و تعالی کشور، هم‌خوانی ندارد، بیان نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان مستقل سران فتنه میرحسین موسوی اتحادیه انجمن های اسلامی میرحسین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، در پی برخورد خشونت بار پلیس آمریکا با استادان و دانشجویانی که نسبت به جنایات رژیِم صهیونیستی در فلسطین و حمایت سردمداران آمریکا از این جنایات تحصن و اعتراض کرده بودند جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با صدور بیانیه این جنایات را محکوم و اعلام همبستگی خود را با دانشجویان آزادی جهان اعلام کردند.
متن این بیانیه بدین شرح است:
این روزها با وجود بایکوت خبری گسترده شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین در کشوری هستیم که با سیاست‌های حمایتی و ضدبشری از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، مدعی آزادی بیان و حمایت از حقوق بشراست.
تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست چرا که از یک طرف خود را مهد آزادی بیان و رعایت حقوق بشر معرفی می‌کند و از طرف دیگر بی رحمانه استادان دانشگاه و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.
ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، حضور و اعتراضات شجاعانه و بشر دوستانه دانشگاهیان آمریکا و مواضع همدلانه آنان در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و غزه قهرمان را حمایت نموده، سرکوب این قشر فرهیخته توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم منحط صهیونیستی است قویاً محکوم می کنیم.


هیئت رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1228931 برچسب‌ها کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده