Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی از ۱۸ تا ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.

ارسلان بی نیاز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org  در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک فوق دیپلم برای ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۸ تا ۲۳ مرداد اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرد یا نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته دلخواه خود برای محل تحصیل در دانشگاه پیام نور در ۶ مرکز این استان اقدام کنند.

بی نیاز با بیان اینکه هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور که یک دانشگاه دولتی است بسیار پایین است، تصریح کرد: با وجود این مهم، تسهیلات بانکی با کارمزد کمتر از دو درصد برای کل شهریه تحصیلی، برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و شرایط تغییر رشته تحصیلی، تحصیل همزمان در دو رشته، تقسیط شهریه متغیر به انتخاب دانشجو از اقداماتی است که این دانشگاه در راستای کاهش دغدغه تحصیلی متقاضیان انجام داده است.

وی بیان کرد: ثبت نام و پذیرش دانشجو در ۸۸ رشته و ۶ مرکز یاسوج، گچساران، دهدشت، باشت، مارگون و لنده انجام می شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پذیرش دانشجو دانشگاه پيام نور کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه پیام نور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۵نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد