Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، تیم ملی هاکی داخل سالن ایران که در مسابقات آسیایی تایلند حضور دارد امروز و در دومین بازی خود به مصاف تیم سنگاپور رفت و با نتیجه پر گل 8 بر صفر مقابل این تیم به پیروزی رسید.

در پایان این دیدار، کمیته فنی این مسابقات محمد کریمی، بازیکن تیم ملی کشورمان را به عنوان برترین بازیکن این دیدار انتخاب کرد که جایزه وی توسط بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون ایران و هاکی داخل آسیا اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان در اولین بازی اندونزی را شکست داد و قرار است در سومین بازی خود فردا به مصا تیم چین تایپه برود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هاکی قهرمانی اسیا فدراسیون هاکی هاکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان