Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:13:03 GMT

سایت بلیت‌فروشی فدراسیون برای جام جهانی باز شد!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۷۸۱۰

سایت بلیت‌فروشی فدراسیون برای جام جهانی باز شد!

به گزارش "ورزش سه" درحالی که روز گذشته مسئولان فدراسیون از فراهم شدن امکان خرید بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی از امروز خبر دادند، تا ساعتی قبل چنین امکانی فراهم نشده بود اما از حدود ساعت 16 مشخص بود که تغییراتی در سایت مورد نظر به وجود آمده است.
با این حال، گزارشات نشان می‌دهد از ساعتی قبل خرید بلیت از سامانه معرفی شده توسط فدراسیون فوتبال فراهم شده و علاقه‌مندان توانستند با انتخاب نوع بلیتی که می‌خواهند، جواز حضور در بازی‌های تیم ملی در جام جهانی به عنوان تماشاگر را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خریداران باید در نظر داشته باشند که امکان انتخاب بلیت در سطوح متفاوت برای بازی‌های مختلف تیم ملی فراهم نیست و به طور مثال اگر یک نفر خواهان خرید بلیت برای بازی‌های ایران برابر انگلستان، امریکا و ولز باشد، نمی‌تواند یک بلیت سطح یک برای بازی با انگلیس بخرد و بلیت بازی با امریکا را سطح دو انتخاب کند و تمامی بلیت‌ها باید از یک کلاس باشند.
نکته‌ای که مسئولان فدراسیون از آن خبر نداده بودند، کارمزد ده درصدی این نهاد از بلیت‌هایی است که برای تماشاگران در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که متقاضیان خرید بلیت، بعد از انتخاب نوع بلیتی که می‌خواهند، با افزوده شدن ده درصد کارمزد به سمت درگاه پرداخت آنلاین هدایت می‌شوند و با پرداخت مبلغ مورد نظر، کد پیگیری و تاییدیه خرید را به صورت پیامکی از سرشماره مربوط به فدراسیون فوتبال دریافت می‌کنند.
البته کماکان صادرشدن کد مربوط به فیفا در این مرحله انجام نمی‌شود و به نظر در روزهای آینده این کد برای خریداران بلیت ارسال می‌شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جام جهانی قطر جام جهانی 2022 قطر خرید بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!

مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران: اخبار خرید و فروش حواله خودرو وارداتی ایثارگران از اساس تکذیب می شود. وقتی هنوز حواله ای صادر نشده، اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها اخباری در فضای مجاز و برخی سایت ها منتشر می شود مبنی بر فروش چند میلیاردی حواله خودرو ایثارگران مشمول دریافت خودرو وارداتی. حتی آگهی های فراوانی در سایت های خرید و فروش منتشر شده که نشان از رد پای پررنگ دلالان حوزه خودرو دارد.

میثم اروز مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، این خرید و فروش ها را از اساس تکذیب کرد و گفت: وقتی هنوز حواله ای صادر نشده و ماشینی وارد نکرده ایم تا قیمت گذاری شود، دقیقا اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

وی گفت: تماس هایی از طرف جامعه ایثارگری داریم که اطلاع می دهند تماس های زیادی از طرف دلالان به این عزیزان می شود که با قیمت های چند میلیاردی سعی در تحریک جانبازان دارند برای دامن زدن به اخبار دروغ خرید و فروش حواله خودرو وارداتی.

اروز ادامه داد: از همه جانبازانی که با چنین تماس هایی مواجه می شوند می خواهیم به مراجع قضایی گزارش دهند و یا به ما اطلاع دهند تا ما این موضوع را پیگیری کنیم. 

وی همچنین با اشاره به برخی از آگهی ها دروغ در سایت های خرید و فروش که یکی از آنها اسم و رسم بیشتری هم دارد، بیان داشت: تلاش می کنیم تا به زودی این آگهی ها نیز جمع شود و تذکر جدی به این سایت ها نیز داده خواهد شد.

معاون تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: قانون اختصاص خودروی وارداتی به ایثارگران مشمول در بند 3 تبصره 13 توسط مجلس شورای اسلامی مجدد تصویب شد و از این جهات نیز برای ایثارگران جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است