Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا زمان حل مسئله آب شرب، آبرسانی سیار با بیش از ۱۰۰ تانکر آب‌رسان و تأمین بیش از ۲۰۰ هزار بطری آب‌معدنی درچهارمحال وبختیاری با برنامه‌ریزی وزارت نیرو در جریان است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بارش‌های سیل‌آسای روز ۱۷ مردادماه سال ۱۴۰۱ موجب گل‌آلود شدن بخشی از منابع تأمین آب استان چهارمحال‌وبختیاری شد که این مسئله روند آبرسانی این استان را با مشکلاتی مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با دستور وزیر نیرو کمیته بررسی و حل مسئله آب استان چهارمحال‌وبختیاری در محل ستاد وزارت نیرو برای تداوم و تسریع خدمت‌رسانی به مردم این استان در دستور کار قرار گرفت.

براین‌اساس اقدامات لجستیکی به‌منظور حل پایدار مسئله آب شرب چهارمحال‌وبختیاری شامل انتقال فیلترهای شنی به‌منظور رفع گل‌آلودی آب به منطقه، انجام اقدامات فنی برای کاهش گل‌آلوده شدن منابع تأمین آب، تشکیل ستاد امدادرسانی و مدیریت آبرسانی، افزایش تعداد منابع تأمین آب با استفاده از ظرفیت آب زیرزمینی و تأمین ۱۰ کیلومتر لوله برای اتصال منابع جایگزین به شبکه در حال انجام است.

علاوه بر اقدامات یاد شده، تا زمان حل مسئله آب شرب، آبرسانی سیار با بیش از ۱۰۰ تانکر آب‌رسان و تأمین بیش از ۲۰۰ هزار بطری آب‌معدنی تا لحظه مخابره خبر با برنامه‌ریزی وزارت نیرو در جریان است.

در حال حاضر شبکه آب شرب برخی از مناطق استان به شرایط پایدار رسیده و تلاش‌ها برای حل کامل مسئله در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت چهارمحال و بختیاری سیل وزارت نیرو چهارمحال بختياری چهارمحال وبختیاری مسئله آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است.

وی افزود: در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بوده و به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، تصریح کرد: باتوجه‌به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش میزان تعداد واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تأمین دارو و واکسن‌های دامی موردنیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

زبردست اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان عنوان کرد و هدف از این اقدام را دردسترس‌بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران برشمرد.

وی گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

کد خبر 6096978

دیگر خبرها

  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول