Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@20:22:23 GMT

روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شوش تسریع شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۷۸۸۹

روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شوش تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عیدانی شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان شوش به اهمیت پروژه‌های ملی مسکن اشاره کرد و افزود: طرح اقدام ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت است و نباید مشکلاتی باعث توقف یا کُندی این طرح شود.

وی گفت: باید مسائل و مشکلات مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری در ادارات دنبال و برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شوش بیان کرد: مدیران دستگاه‌های خدمات رسان برای اینکه کارها سریع‌تر به نتیجه برسند باید به صورت مستمر از پروژه‌های مورد نظر بازدید و به صورت میدانی نیز مشکلات را برطرف کنند.

عیدانی تاکید کرد: از اداره مسکن و شهرسازی شوش درخواست می‌شود تا هرچه سریع‌تر زمین مورد نیاز فازهای بعدی طرح نهضت ملی مسکن را در اختیار بنیاد مسکن قرار بدهد تا شاهد وقفه‌ای در طرح نهضت ملی مسکن در فازهای بعدی نباشیم.

وی گفت: همچنین از بنیاد مسکن درخواست می‌شود که هرچه زودتر کار اجرایی فازهای بعدی طرح نهضت ملی مسکن را در این شهرستان آغاز کند.

به گزارش مهر، فرماندار شوش پس از این نشست به صورت میدانی از روند اجرایی پروژه ۱۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن (فاز دوم) در ورودی شهرک سلمان بازدید کرد.

فرماندار شوش در این بازدید از رئیس اداره برق خواست تا هرچه سریع‌تر مشکل برق این پروژه را برطرف کند تا مشکلی یا وقفه‌ای در روند اجرایی پروژه ایجاد نشود.

فرماندار شهرستان شوش از زمین فازهای بعدی نهضت ملی مسکن واقع در کوی شهرک دانیال بازدید کرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان شوش در این بازدید از رئیس اداره مسکن و شهرسازی خواست تا هرچه سریع‌تر مشکل معارضان این زمین مربوطه را برطرف کنند و به صورت رسمی به بنیاد مسکن تحویل داده شود تا هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی ساخت فازهای دیگر نهضت ملی مسکن در این شهرستان صورت گیرد.

کد خبر 5560515

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوش نهضت ملی مسکن مسکن مهر محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار گرگان طرح نهضت ملی مسکن تا هرچه سریع تر فازهای بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند

(تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند

دیگر خبرها

  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر